Advertenties

Spuiter in omgeving Rotterdam?

Gestart door Patricklauw, 29 oktober 2006, 18:53:06

Vorige topic - Volgende topic

Greencabrio

Hmm ja beaute...Het hangt ervan af. Zo te horen is de verf gewoon nog niet uitgehard geweest. Ligt niet aan de kwaliteiten van de spuiter. Eerder de tijd dat hij daar gelegen heeft. De verf was klaarblijkelijk nog niet hard. Misschien dat je het op een akkoordje kan gooien Patrick? ieder de helft ofso?

Patricklauw

Als ik terug ga wil ik niet de helft betalen.. 25€ kunnen ze wel krijgen.. Ze hadden niet moeten zeggen dat ie klaar was.. Maar een goede les, als ie plakt, niet aannemen ;)

Maarja ik hoop dat ik het zelf een beetje kan oplossen door um te pollijsten ofzo. De onderkant kan me niet zo gek veel schelen, het valt alleen op als het licht erover schijnt en de onderkant kijk je toch niet naar :q en de bovenkant zijn er niet zo gek veel.

Zal van het weekend foto's maken en posten.

PS. Nogmaals hij heeft het wel mooi gespoten, geen druipers en dergelijke en mooi strak!

RaymondTroost

nou het ligt wel degelijk aan de kwaliteiten van de spuiter.. een beetje spuiter weet dat die 1,5 uur na spuiten in de cabine moet blijven drogen, en minstens 24 uur moet uitharden voor het monteren..

al kan je nog zo goed spuiten.. je moet wel alle puntjes op de i zetten.. anders heeft het gewoonweg geen nut

Polijsten lijkt me de beste oplossing voor jou patrick.. pas wel op want je kan zo door je blanke lak heen zitten, vooral met verse lak

Patricklauw

Dat is waar, het laatste en waarschijnlijk belangrijkste puntje is ie vergeten.

Ik denk dat ik um inderdaad ga proberen te pollijsten. Het gaat eigenlijk om 2 vingerafdrukken aan de bovenkant en aan de achterkant (in het randje) om een veeg. Die veeg komt omdat ie in mijn auto heeft gelegen.

EhPortal 1.39.5 © 2025, WebDev