Advertenties


openluchtfilter meg2 16/16

Gestart door drbiqs, 26 oktober 2006, 23:01:21

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

drbiqs

hoi
ff een vraag aan de meg2 rijders
heeft een van jullie soms een openluchtfilter gemonteerd,en hoe bevalt dat?
wilde er ook maar is aan beginnen.
was gaan vragen bij atectuning en die vertelde mij dat het weinig nut had omdat er te weinig koele
lucht aangesogen kon worden.
als dat waar is kan ik het wel laten.
ik hoor graag de ervaringen van jullie,alvast bedankt.
meg 2 16/16 2003 5 deurs zwart *xenonlook fase 2 koplampen*RS fase 2 voorbumper*heldere achterlichten*rs grill*3,5 cm down*sportpot*17 inch proline wielen*knippers in de spiegels*led stadslicht*xenonlampen*open luchtfilter*renault achterspoiler*

Timo Zuiderduin

Ik had er eentje inzitten, maar deze zat waarschijnlijk niet helemaal juist geplaatst.

Ik had het gevoel dat de wagen een stuk minder goed reed.

heb daarna weer een standaard luchtfilter gemonteerd!

voor PK's hoef je het trouwens niet te doen, je krijgt er wel een wat beter geluid door!

Marc Brouwer

Citaat van: Timo Z.(Clio RS) op 27 oktober 2006, 10:08:47
Ik had er eentje inzitten, maar deze zat waarschijnlijk niet helemaal juist geplaatst.

Ik had het gevoel dat de wagen een stuk minder goed reed.

heb daarna weer een standaard luchtfilter gemonteerd!

voor PK's hoef je het trouwens niet te doen, je krijgt er wel een wat beter geluid door!

Timo... we praten hier over een Mégane II en die heb je niet gehad. Antwoord is dus niet echt zinvol.  8)7
"We Shall Not Be Moved"

Timo Zuiderduin

 :x sorry, ik zat denk ik aan fase2 te denken  :x


tijd voor koffie  Y

ivo1971

Hallo drbigs,
Ik heb er wel eentje in zitten in m,n megane2 , en dat snap ik niet van atec , die hebben hem bij mij er in gebouwd.
De orginele luchtfilter heeft hij er totaal uit gehaald en daar een openluchtfilter geplaatst .
Er is daar nu ook wat ruimte om eventueel draad te kunnen door voeren door schutbord.
Ik vind zelf dat hij goed trekt , en ook een lekker geluidje laat horen.

Als je het toevallig wilt zien , ik ben a.s zondag bij de meeting in ''De Meern''

groetjes

Ivo

drbiqs

Hoi Ivo
Bedankt voor je reactie,hier heb ik wat aan.
Moet van de week toch naar atec voor m'n verlagingssetje te laten monteren.
Ga het er dan toch maar weer is over hebben.
Was het trouwens nog veel werk,het monteren van het filter,en wat voor filter heb je er in gemonteerd?
Ik hoor het wel.
meg 2 16/16 2003 5 deurs zwart *xenonlook fase 2 koplampen*RS fase 2 voorbumper*heldere achterlichten*rs grill*3,5 cm down*sportpot*17 inch proline wielen*knippers in de spiegels*led stadslicht*xenonlampen*open luchtfilter*renault achterspoiler*

ivo1971

vraag maar bij atec , die weten wel wat voor een openluchtfilter er in moet.
ik denk dat hij een 45 minuten bezig is geweest.
de orginele luchtfilter moet er uit.
en dan heeft hij bij mij nog een beugeltje gemaakt waar hij aan vast zit.

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev