Advertenties

Green filter GOED vastmaken

Gestart door MrJ, 25 augustus 2006, 21:53:20

Vorige topic - Volgende topic

MrJ

Hi all,

Sinds gisteren heb ik een Green filter geplaatst in mijn Megane Coupe 1.6 16v uit 2001.

Zeer mooi geluid en hij reageert een stuk lekkerder, maar zoals je hier kan lezen moet je eerst de 2 pijpen en die 'doos' verwijderen waarna de filter direct op het ovale stuk zet.

Alles leuk en aardig, maar met het meegeleverde tieripje blijft hij echt niet zitten hoor. Al 2x is de filter gewoon losgeflikkerd tijdens het rijden.

Zal hij beter zitten met zo'n metale tierip (geen idee hoe je die noemt) die je met een schroevendraaier aandraait?

Iemand een andere tip?

Thanks!

vdwaldennis

ja inderdaad met een goede stevige metalen tieband

MrJ

O ja, dat heette een slangklem ja. :P

Maareh als je een paar 100m zonder luchtfilter hebt geregen, hoe slecht is dat?  ;(

peterachterop

Kan zo geen kwaad, maar kijk uit dat er niks zo de motor in wordt geblazen (bladeren, rotzooi, opspattend water).

powerkiter

ik heb ook een green airfilter op mijn 1.6 16v gezet.  en daaro zat wel een metalen slangeklem bij.
daarmee blijft die perfect zitte !-!

raar dat jij die er niet bij gekregen had :?

MrJ

Die metalen slangklem was te klein. Heb die gebruikt om de aluminium buis maar goed mee vast te zetten. :D

MrJ

Achter die openstaande randjes? :P

IK kreeg hem daar niet overheen hoor. Maar hij zit iig goed vast met een slangklem. :)

EhPortal 1.39.5 © 2025, WebDev