Advertenties

HELP : bladeren van velg

Gestart door Ricardo, 23 augustus 2006, 19:23:05

Vorige topic - Volgende topic

Remco v.K.

Ik heb in feb. 2005 mijn AEZ Bimo's gekocht, netjes bijgehouden en voor de winter schoongemaakt, ingevet en in een verwarmde loods bewaart maar helaas ook blaasjes en oxidatie aan het velgbed. Gezien de aanschafwaarde ga ik ze wel laten herstellen, voor €350 heb ik geen 4 velgen van dit type.

mickeynox

Kun je zulke geintje (die niet grappig zijn ) niet verhalen aan de verkoper of de fabrikant. ook al zijn het geen hele dure velgen , maar dat mag toch gewoon nooit ebeuren met een velg :?

Is natuurlijk wel moeilijk aan te tonen dat het jou schuld niet is, maar als er zoveel mensen klachten over hebben .....

RaymondTroost

Idd.. vind ik ook martijn..

mijn brocks beginnen ook plekjes te krijgen.. wat ik ook zwaar tegen vind vallen.. allhoewel het mischien gedeeltelijk mijn schlud is... Ongv 1 jaar oud zijn ze nu.. Ooit heb ik welles 1,5 week zonder me velgen schoon te maken doorgereden.. Resultaat: Remstof die er niet of nauwelijk afging met een sopje.. Toen heb ik velgen reiniger gekocht van turtle wax.. is echt super goed spul het ging er zo af.. todat ik er achter kwam dat er zoutzuur... (ja lees goed ZOUTZUUR) door het spul zat heen verwerkt!! Heb hem daarna helemaal ontvet en gesopt.. en gewaxed.. ik heb hem nog heel lang goed kunnen houden maar nu laat die toch ook gewoon kleine plekjes zien..

dus wees verstandig en lees 1st goed wat je koopt! 8)

EhPortal 1.39.5 © 2025, WebDev