Advertenties


Kleppen?? Raar Geluid

Gestart door Ballie, 11 augustus 2006, 22:06:16

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Ballie

Ik heb vandaag een megane coupe 1.6e gekocht, als ik hem start klink hij net als een diesel beetje zwaar geluid kan het de kleppen zijn die ingesteld moet worden of is het geluid ergens anders van??


Ballie

wat moet je der tegen doen dan en is het erg???

dennis (red-devil)

hiteschild bij het spruitstuk weg halen ,kijken of er scheurtjes in zitten , zo ja dan vervangen

hier een adres die goedkope spuitstuken heeft
http://www.deboerautodemontage.nl/
Red-Devil

Ballie

en als ik gas geef dan dan hoor ik ook een geluid van rrrrrrrrrrrrrrr is dat de distributie riem?? of komt dat ook door het spruitstuk??

dennis (red-devil)

ik zal zeggen kijk eerst even naar je spruitstuk , voor dat we dingen zegen wat niet klopt
Red-Devil

Ballie

#5
ik zal vanavond eens kijken, maar is het duur om dat te vervangen?

als k wat langer rij en de motor is warm is het geluid wat minder komt dat doordat het spruitstuk opzwelt ofzo?

dennis (red-devil)

#6
ja dat klopt dan word het minder ik geloof dat het spruitstuk 90 euro kost excl btw en verzend kosten, het is zelf makelijk te vervangen hoor
Red-Devil

Ballie

kan het kwaad als ik zo blijf door rijden? heb nu het geld niet om een spruitstuk te kopen

dennis (red-devil)

#8
nou echt goed is het niet kan je auto slecht door gaan lopen
maar als je er niet maanden mee blijft rijden dan kan het opzich wel even
Red-Devil

Ballie

#9
oke ik heb hem net gekocht dus het geld is ff op eind van de maand even laten maken

Ballie

Waar kan je het voordeligst een nieuw spruitstuk kopen?


wouter arnouts

of je kunt gelijk een spaghetti spruitstuk kopen kost ongeveer 400 euries maar dan heb je ook wat en denk  idd dat het je spruitstuk is heb ik ook gehad  !-!

Ballie

en daarna is hij een stuk stiller en het diesel geluid weg (laten we het hopen)

dennis (red-devil)

maar heb je nu al gekeken dan wat het is
Red-Devil

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev