Advertenties


plaatsen PS2

Gestart door wess, 7 november 2004, 12:53:37

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

peterachterop


ppveenstra


Jan van Heteren

de meeste audioberijven moeten dat kunnen
ik weet in iedergeval dat car-inside Nijverdal het kan en denk ook dat Carsystems Zevenaar het moet kunnen
Meganomaniac

Michel Cijs

kijk anders eens op het forum van showyoursound.nl

peterachterop

zullen we zker ff doen :D

berry_p

het kan idd wel.
maar ik heb al gehoord dat de playstation de wisselende spanning van de auto niet zo leuk vind. (12v-14.4v)

Jan van Heteren

hij zit er nu al een jaar in en heb absoluut geen problemen
Meganomaniac

wess

ik denk dat ik met alleen een condensator wel klaar ben..............

berry_p

Citaat van: Jan op  8 november 2004, 18:55:27
hij zit er nu al een jaar in en heb absoluut geen problemen
ik heb het ooit eens gelezen op showyoursound, verder weet ik het ook niet.
heb (nog) geen playstation in de auto.

megane74

Die van mij moet er ook nog in maar een geschikte plek heb ik ook nog niet gevonden . Michel kan jij niet eens een pic posten van jou constuctie .??
Die nieuwe PS2 is zeker een stuk handzamer maar ik heb de mijne nog niet zo lang geleden laten ombouwen voor 130 euro ,dus een nieuwe kopen is niet zo een goed idee.

Michel Cijs

mijn oplossing na wat passen en meten



mdf plaatjes op maat gemaakt en gestoffeerd

bekabeling er naar toe gelegd (das wel wat pas en piel werk)

maar het meest belangrijke een stevige standaard, deze is op maat voor mij uit staal gestanst, in het zwart gespoten en toen zo gemaakt dat er bij in en uitzetten geen krassen op komen

kost wat werk maar het werkt opzich gewoon goed bij mij voor de doeleinden waarvoor ik het gebruik

wess

blijft ie dan ook zo in het zicht staan?

erg diefstalgevoelig

Michel Cijs

zoals eerder gezegd, ik heb gewoon een extra setje bekabeling in de auto erin gelegd

oftewel ik gebruik dit alleen bij shows en meetings (alles werkt dan uiteraard ook)

en voor de rest is ie gewoon thuis mijn dvd speler/gameconsole

dus waarvoor ik het gebruik is het een ideale plaats, maar voor dagelijks erin laten zitten denk ik niet

overigens als ik hem 1 week laat zitten (vergeet hem of week erna weer een meeting) dan is het in de auto toch te donker 's avonds om hem te zien en overdag staat ie sowieso wel veilig.

Pers. zou ik hem (als ik hem alleen voor de auto had) inbouwen in het dashboard

Dus of waar normaal de pass. airbag zit, of je dashboardkastje ervoor opofferen en alles pas maken (is ook vrij eenvoudig te doen, enkel wat ruimte creeeren)

Migila

Of bij de passagiers zijde onder het dashboard, een houder maken en hem dan daarinhangen.... dat is mijn idee... als ik er ooit een koop komt ie daar.. :)

Michel Cijs

zeker, als ie daar voor vast hangt is het oke

maar minder beenruimte ;)

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev