Advertenties


Hoe Leovince SBK uitlaat monteren

Gestart door Wodcameel, 21 maart 2006, 16:45:44

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Wodcameel

Ik heb vandaag 2 SBK uitlaten gekocht van een RSV mile en zit nog te twijfelen hoe ik deze zal monteren.

Ik d8 zelf aan deze manier.Maar dan wel een beetje schuin naar binnen in het midden


En anders de normale waarin hij naar achter wijst.Ik hoor graag een paar reacties want twijfel zelf nog een beetje

wouter arnouts

ik vind als hij naar achter wijst mooier dan is je auto ook wat strakker aan de buitenkant

Joost-cabrio

kom je weg met de wielbak ???
ik ben dus ook bezig geweest met 2 ducati motordempers, maar helaas kwam ik bij mij niet met de wiel bak uit en moest ik ze recht monteren, en werdt het dus niet naar mijn zin.


Wodcameel

Ik ga donderdag naar de garagen waar we gaan kijken hoe ze eronder kunnen.Was trouwens best nog een prijzig setje 2 van die dempers van een net nieuwe motor.Mij lijkt het bst mooi staan als ze schuin naar achteren wijzen.Maar als jij er ook als problemen mee hebt gehad met de wilbak ga ik dat donderdag eerst is  ff bekijken.

Stefan

zo naar de zijkant vindt ik zeker wel apart staan en is zeker origineel (hier) :D
***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

Michel Cijs

ik had er 1 gepakt en de bumper er naar toe gemaakt, dan wel zoals je hem op de foto laat zien en iets naar binnen lopend naar het midden toe

met 2 zou ik ze recht naar achter plaatsen

dit is mogelijk als je ze wat verder naar de buitenkanten plaatst en goed kunt (laten) lassen

ppveenstra

Citaat van: Joost-cabrio op 21 maart 2006, 17:04:29
kom je weg met de wielbak ???
ik ben dus ook bezig geweest met 2 ducati motordempers, maar helaas kwam ik bij mij niet met de wiel bak uit en moest ik ze recht monteren, en werdt het dus niet naar mijn zin.



die liggen nu in friesland ;)

Decepticon#1

Originele opstelling! Pas alleen ff op met de hete adem van de dempers...maar zeker top zo! Zou andere opstellingen nog wel even checken voor de zekerheid, dan heb je alle opties even gehad.

Succes!

Peter

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev