Advertenties


mat zwart

Gestart door mickeynox, 21 maart 2006, 15:31:21

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

peterachterop

of met flakes.

op t forum van renault team groningen zijn flakes te koop.
http://www.renaultteamgroningen.nl/phpbb2/viewtopic.php?t=150




Kier

Zwart met flakes heb ik op mijn gtt zitten... weet wel dat je echt zeeeeeeer regelmatig moet poetsen wil je de flakes zien. Na een paar dagen zie je het al niet meer, zelfs niet als de zon erop staat.

RaymondTroost

Jah.. precies dat heb ik ook gehoord.. Ik kon kiezen tussen flakes en sirelics.. De sirelics blijf je veel beter zien en zijn beter verdeeld over het oppervlak..

mickeynox

De respray is ff van de baan. Want de spuiter heeft de eerste 2 maanden nog geen tijd  ;( >:(
Ik had heel graag voor Automaxx SE klaar willen zijn, maar dat gaat helaas dus niet lukken.
Dus binnenkort m'n oude voorbumpert er maar weer op  ;(

peterachterop

Anders met fijne korrel schuurpapier de auto vandaag even bewerken.

Ben je eind vd dag klaar en is t matzwart.

RaymondTroost

anders ga je toch naar een andere spuiter toe... Er zijn er genoeg !-!

peterachterop

martijn heb zo even een foto voor je

peterachterop





mat zwart met flakes.

mickeynox

En bedankt he Peter. Maak me maar gek.

@ Raymond. das een maat van me en ik denk nie dat er veel spuiters zijn die voor 1200 eury een respray doe  8)  :)

Timo Zuiderduin

als je die Tigra irl ziet schrik je alleen wel ff.
ik kende die wagen al vrij lang van foto's maar zag hem op Full Speed staan en ben er eens goed naar gaan kijken, en die lak is niet echt heel mooi, beetje vlekkerig en wolkerig.

(of het moet een ander zijn maar volgens mij is 't hem wel)

peterachterop

weet wel zeker dat je deze bedoeld.
Liep langs achteren om daar eens te kijken.
Alles wat daar zit is gespoten lampen mistlampen etc.
alles is dof en op sommige plekken lijkt t alsof er geen blanke lak over is gekomen.

petit

gonzales zijn tigra is idd slecht gespoten, maar een mooie zwarte tigra is die van L.O.D. zoek ff op www.opel-forum.nl

voor me megane heb ik tigra gereden, zodoende dat ik die wagens beetje ken. en die van L.O.D. is zeer netjes matzwart

Timo Zuiderduin

Ik denk dat die jongen ook makkelijk te vinden is op het forum van  www.tigraexpentionclub.nl

als ik het goed heb heet die Jongen (L.O.D.) Timo Haans en heeft ie een 2-literblok van een Calibra in zijn Tigra geknutseld.

(ik heb ook 3 jaar Tigra gereden  :) )

bas1984

of van een astra :q

RaymondTroost

ik ben 1600 kwijt.. ook een maatje.. Haald die dan ook alle deuken en logo's en sloten eraf :D bij mij wel :P

maar 1200 is woei.. very cheap.. asls het maar goed gebeurt


Citaat van: Martijn (mickeynox) op 21 mei 2006, 23:46:27
En bedankt he Peter. Maak me maar gek.

@ Raymond. das een maat van me en ik denk nie dat er veel spuiters zijn die voor 1200 eury een respray doe  8)  :)

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev