Advertenties


Orginele Renault radio

Gestart door Naati, 19 juni 2007, 12:13:17

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Naati

Op mijn nieuwe coupe (coach)1.6e '96 heeft volgens mij een orginele Renault radio gezeten.
Namelijk waar de radio hoort te zitten hebben ze iets weggezaagd. Het ziet er ook niet uit als
wat er volgens mij normaal in een coupe zit qua die ronding ofzo (weet nie hoe ik het
moet zeggen, maar ik zie het verschil met die van mijn broer z'n coupe)
En ik heb een bediening niet aan me stuur maar er vlak onder èn ik heb een schermpje naast het
klokje op de dash, die niks doet btw.
Maar om lang verhaal kort te maken, ken ik niet die bediening aan mijn radio aansluiten, of moet
ik er een orginele radio inzetten zodat het werkt?
Miss moet ik er een foto van maken, zodat je begrijp wat ik bedoel? 8)7 ;)
--

Timo Zuiderduin

nee, je kan ook een aftermarketradio installeren met een stalkadapter ertussen waardoor je je stuurbediening kan blijven behouden.

ook zijn er adapters in de markt die ervoor zorgen dat je ook info in het schermpje bovenop je dash kunt lezen.

geloof dat je ze o.a. van Pioneer kunt krijgen. (check anders ff op bijv. www.rondevries.nl


Marc Brouwer

@ Timo

De stalkadapters zijn volgens mij alleen te gebruiken bij nieuwe modellen van Renault. Bij een Coupé uit 96 zal een stalkadapter niet werken.  :neen:
"We Shall Not Be Moved"

Naati

Ff een andere vraag dan,
ik heb een Radio frame voor montage van een ISO radio gevonden
op i-net. Maar past dat dan wel in de plek daar waar bij mij de  orginele
weggesneden frame zit? als ik dat weghaal.

Mr. Infinity

Ik heb hier nog een originele liggne, is een cassete dek.

Je kan een ISO houder bestellen, maar per chassie nummer is er een andere kleur (niet per... maar voor bepaalde) Dus je moet wel zeker zijn dat het dezelfde kleurcode heeft als jouw auto.

Greetz

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev