Advertenties


wanneer velgen er weer op?

Gestart door janwim, 8 februari 2006, 11:54:59

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

janwim

hey
na een tijdje ben ik er echt zat van! >:( Die lelijke winterbanden!? ;D
ik wil super graag mijn sportvelgen er weer onder, maar is dat nu al wel verstandig ???
of beter nog ff wachten ::)
Want ik wil het samen doen, sportvelgen er weer onder en verlagen :D
Ik hoor graag jullie meningen? :laugh:

Jeroen

In 2005 is er in maart nog een leuke winterperiode geweest  ;)

EyesOnly

Ze zijn er toch zo weer af als het moet ;)

Stefan

ik zou nog ff w8en hoor
er kan nog steeds een hoop ellende uit de lucht komen de aankomende tijd.....
***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

peterachterop

je kunt ze er ook gewoon onder laten. wat ook veel doen.
Elke week even een sopje erover en er is niks aan de hand.

janwim

#5
tja ik was elke week mijn auto.
dus dan kan het geen kwaad??? of zijn de meningen daarover verdeeld?
bij welke temperatuur kun je trouwens weer poetsen??

peterachterop

heb t afgelopen maandag gedaan (3 stappen van meguiars).

Buiten valt t nog niet echt te doen. Omdat t te koud is poetst het heel moeilijk weg. Gelukkig stond de wagen bij mn ouders in de schuur met de verwarming aan.

En wat betreft die velgen, als je ze elke week gewoon met een sopje afwast dan is er niks aan de hand hoor.
Velgenreinigers zijn agressiever dan dat zout wat er op komt.

Zijn genoeg die de velgen er in de winter oplaten, zelfs de chromen.

Kenny Mattheus

En van de moment dat je ziet dat ze zout strooien, gewoon s avonds als je thuis komt ff met de spuit erover zodat het zout eraf is.
Heb mijn keskins er nu toch ook terug onder steken na de verlaging, was geen zicht met de originele  ;D
GoD WHaS HoRNy WheN He CreaTeD My CaR , THaT'S WHy BiTCHeS LoVe HeR

hansel

Inderdaad gewoon erop laten en sopje erover geen probleem  :D Dan gaat het best goed

bas1984

ik laat de mijne in de winter ook fijn eraf ;D

Meganez

Ik laat de mijne er ook gewoon op zitten. Hetgeen wat aangetast wordt op de velg is "eerst" de lak die er op zit. Je gaat toch ook geen doek over je motorkap leggen als er pekel is gestrooid. Die lak wordt net zo goed aangetast door het zout. Voorkomen is beter als genezen.. ok.. maar:

In de warme zomer willen er (vooral hier omgeving rijnond rotterdam) ook nogal eens wat zure regen buitjes naar beneden komen. Ook dat is niet goed voor de lak.. Kan je de velgen net zo goed nooit onder de auto monteren..

Ik vind het gewoon zonde om iets waar je zo veel geld voor hebt betaald, maar een half jaar plezier van te hebben. Dan maar iedere keer wassen...

Sjors

Ik gooi ze er eind maart weer onder als ik me wagen ga verlagen.

Verder als je ze poetst is het best maar stel er valt weer een sneeuwbui zoals een aantal weken geleden dan je met 30 km poer uur een van de snellere bent heb ik ze liever gewoon in me kamer staan. als je dan tegen de stoep glij dan krap je jezelf nog wle eens achter je oren! Was met die sneeuwbui toen blij dat die wintervelgen eronder zaten toen ik aantal keer stoep pakte!

Maar iedereen zijn smaak natuurlijk
Monte Carlo!! aan de Maas!!

RaymondTroost

kheb alleen me voorste velgen eraf gehaald.. Simpelweg omdat ik nog 15 inch had liggen van hetzelfde velgsoort die er onder zit normaal (17)

Ook moeten ze nog gericht worden.. en gepolijst.. dus het kwam wel ff mooi uit..

ronaldm

Ik heb mn nieuwe velgen er pas op zitten
gewoon elke week ff sopje erover dan blijven ze gewoon goed :D

RaymondTroost

nou das niet helemaal waar hoor.. Vooral bij de gepolijste velgen met dikke rand.. Mijn rechterachtervelg is ook een stukje vanaf >:D En dat staat vieslelijk.. dus mischien dat ik achter ook maar gelijk laat polijsten..

Maar 1st eind volgende week Bumper,spiegels en voorscherm laten spuiten :D

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev