Advertenties


Algemeen autonieuws

Gestart door Timo Zuiderduin, 7 februari 2006, 21:35:28

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Timo Zuiderduin

dat plaatje hierboven is al een wat oudere een impressie. gewoon een photoshop van een of andere autotekenaar die op de redactie van een autoblad zit.

Tijdje geleden stond er idd in de Autoweek een artikel over de Megane coupe, en daar stonden foto's bij die wat realistischer waren. (als ik mij niet vergis)

Ik geloof dat de wagen gepland staat voor een release ergens eind 2008

nog wat plaatjes:




Decepticon#1

Ik heb er niet zoveel verstand van...die hierboven hebben erg veel van het nieuwste type Clio vind ik. Ik koekeloer wat rond...beetje dromen over hoe de #3 eruit komt te zien mag toch  :q Y

Deze vond ik ook nog:

Dennis Postma

#182
Citaat van: Timo Z.(Clio RS) op 16 januari 2008, 11:00:00
dat plaatje hierboven is al een wat oudere een impressie. gewoon een photoshop van een of andere autotekenaar die op de redactie van een autoblad zit.

Tijdje geleden stond er idd in de Autoweek een artikel over de Megane coupe, en daar stonden foto's bij die wat realistischer waren. (als ik mij niet vergis)

Ik geloof dat de wagen gepland staat voor een release ergens eind 2008

nog wat plaatjes:




Vind deze trouwens behoorlijk wat weg hebben van de Fiat Bravo (wat in mijn ogen geen belediging is)  ;)

peterachterop

dat zei ik ook tegen mn vader. lijkt erg opde bravo.

Collin

Citaat van: peterachterop op 29 oktober 2007, 10:29:05
http://www.autoblog.nl/archive/2007/03/07/audi-tt-r8-style

ziet er nog niet eens zo verkeerd uit.
Wanstaltig!

m.i. is iemand die dit op z'n TT schroeft niet goed wijs, het ziet er niet uit.
Koop dan een R8 ipv. zo'n nepding
No nuts, no glory!

Jeroen


rs50jochem

Tegenwoordig doen ze niet meer "zo" aan kwaliteitscontrole..

Haha.. :D

peterachterop

haha zou je die autos zonder lakschade van de fabriek krijgen?

Stefan

 :D

Meer afdeling humor idd :q
***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

sebastiaan

ambachtelijke vakmansschap !-!
zou hij z'n vrouw ook zo bewerkt hebben tot een "pamala anderson" ??

Timo Zuiderduin

misschien interessant voor de leaserijders die graag een wat lagere bijtelling willen.!!!

ALMERE - Leaserijders van welke willekeurige maatschappij dan ook kunnen vanaf vandaag de auto van de baas kosteloos inruilen voor een hybride auto van LeasePlan.

De marktleider met 126.000 klanten zegt dat veel Nederlandse leaserijders willen overstappen op zuinige en sinds 1 januari fiscaal aantrekkelijke auto's, maar dat aflossingsboetes van doorlopende contracten die overstap tot nu toe onrendabel maakten. LeasePlan is nu bereid de aflossingsboete van de leaserijder op zich te nemen.

Overstappen

Doorgaans moet een leaserijder eerst het lopende contract bij zijn leasemaatschappij uitrijden voordat deze kan overstappen naar een goedkopere auto van een andere maatschappij.

"Je zult net voor Prinsjesdag een lease-auto hebben aangeschaft, dan moet je daar nu nog vier jaar in rijden, terwijl dat fiscaal onaantrekkelijker is gemaakt. Overstappen betekent namelijk een flinke aflossingsboete, die kan oplopen tot 6000 euro", zegt Rob Keulemans van LeasePlan die 21 procent van de Nederlandse markt in handen heeft. "Rijders van een minder zuinige lease-auto voelen zich daardoor nu gevangen in het belastingklimaat." Sinds 1 januari geldt voor benzineauto's van de baas die minder dan 110 gram CO2 uitstoten per kilometer en diesels die minder dan 95 gram uitstoten een lagere fiscale bijtelling van 14 procent bij het bruto-inkomen. Auto's die meer uitstoten, kennen juist een bijtelling van 25 procent. Uit een recent onderzoek van TNS-NIPO bleek dan ook dat een groot deel van de Nederlandse leaserijders vandaag nog zou overstappen als dat zou kunnen. " Ongelofelijk, de maatregel van de overheid werkt, maar omdat een hybride of zuinige auto voor veel te weinig zakelijke rijders binnen handbereik ligt, is het rendement nihil", aldus Keulemans.

Honda Nederland meldt ondertussen dat ondanks de obstakels steeds meer zakelijke rijders de weg naar de Civic Hybrid weten te vinden.

De Honda heeft een levertijd van minimaal twee maanden. Ook de hybride Toyota Prius, de andere hybride auto die in het fiscaal gunstige segment valt, is populair.

Stefan

Las ik op autoweek.nl

De Twingo RS!

De tijd dat de Renault Twingo een leutig boodschappenautootje was, ligt definitief achter ons. Dit is de Twingo Renault Sport. Een heuse RS-versie van Renaults kleinste.
Renault toont op de Autosalon van Genève de Twingo RS. Hij is gelijk onthuld met de R28, de nieuwe Formule 1-auto van Renault. De Twingo RS heeft een 1,6-liter motor met 133 pk en leent zijn vormen van de Twingo Concept die voorafging aan het productiemodel van de Twingo. De voor- en achterspatborden zijn wat breder en er zijn skirts en een achterspoiler. Renault noemt 'm liefkozend 'een kleine sportauto met een eigenwijze snoet'.
De snelle Twingo komt in het programma naast de Clio en de Mégane RS. De mensen van Renault Sport hebben met deze auto geprobeerd om een heel sportieve auto te bouwen die ook goed handelbaar is in het dagelijkse verkeer. Ook belooft Renault een bijzonder uitlaatgeluid. De concurrentie die de Twingo RS tot op heden heeft is de Fiat Panda 100HP en de Citroën C2 VTS met 125 pk. Dat zijn de enige auto's in het A-segment die ook in een spierballenuitvoering te koop zijn.
Overigens hebben we nog wat van Renault tegoed, want de exacte specificaties geven ze nog niet vrij. Hoe hard –ie kan, weten we dus nog niet evenmin als wanneer we de auto op de markt kunnen verwachten. Die informatie volgt ongetwijfeld als in de eerste week van maar de Autosalon van Genève van start gaat.




Ziet er lekker uit.... Y
***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

Jan van Heteren

Meganomaniac

Stefan

heel verschil met de standaard Twingo zeg.. 8)7
***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

Edwin Postma

dat vind ik altijd wel leuk,
kleine maar rappe wagentjes :D
hij ziet er in iedergeval wel lekker dik uit.

mvg edje !-!
Truckertje

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev