Advertenties


Angeleyes deel 3

Gestart door Jan van Heteren, 27 december 2005, 09:10:12

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Greencabrio

#135
Henk...

Je wagen staat nu ook op NLPOWER???

In de advertentie voor de angel eyes....

Beetje minder dit!

Maaruh nog geen gegadigden voor de zwarte angel eyes?

EyesOnly

Slecht hoor als ze dit doen zonder toestemming. En hem dan nog geen bewerken ook

bjorn

weten jullie waar ik die zou kunnen krijgen in begie ik zit het niet echt zitten om helemaal naar nederland te rijden om die units te bestellen ?:-X :-X ;D ;D ;D

peterachterop

rb cartuning. hij woont bijna in belgie.


Mrtijn

hij wil ze ook versturen voor je tenminste bij ons wel

RB Cartuning

Jahoor geen probleem, ik verstuur naar alle landen, dus ook naar Belgie. Stuur me maar een mailtje....

Groeten,

Robert
RB Cartuning

Meganez

Citaat van: Michael op  3 januari 2006, 10:00:40
OOOOOoo dat is het dus als je een cabrio hebt dan heb je gewoon geen last van vocht...Nee even zonder gekkigheid!! Waarom nemen jullie niet even contact op met Robert dan?

Je hebt namelijk geen garantie op vocht.. Maar weet nog steeds niet wat er nou zo vervelend is aan dat vocht.. Gaan ze dan roesten van binnen?? Kan er kortsluiting ontstaan?? Koelen de lampen te snel af waardoor ze eerder kapot gaan??

En dicht kitten heeft idd weinig nut aangezien er ook nog ontluchtingsgaten bovenin de unit zitten.

Mrtijn

volgens mij wordt er bij de apk ook op vocht in koplampen gecontroleerd.


2seemegane

indd das waar ik had ook vocht in me oude koplampen maar heb in juli apk dus das wel lekker  :D geen last van vocht he in de zomer

henk

Citaat van: Michael op  3 januari 2006, 12:51:34
Henk...

Je wagen staat nu ook op NLPOWER???

In de advertentie voor de angel eyes....



Beetje minder dit!

Maaruh nog geen gegadigden voor de zwarte angel eyes?


ze hebben netjes om mijn toestemming gevraagd

cornelis

maar nu ik ze in het echt heb gezien ga ik er toch echt aan denken om ze ook te kopen   8) 8) :D

Meganez

Weet iemand welke kit ik het beste kan gebruiken om de lichtunits af te kitten?

@ Peter

Kan je misschien nog is uitleggen wat je precies met die fietsband en je knipperlicht hebt gedaan? Of heb je hier misschien een foto van? Ik heb zelf een rubberen ring van maximaal 1 mm dik er proberen tussen te doen maar dat is bij mij al veels te strak en ik krijg de knipperlichten dan niet meer terug.

peterachterop

komt ie:

ik heb de ring die erop zat overgetrokken op fiets (binnen) band en die ring er extra bij tussen gedaan.

Je moet wel kracht zetten om de fitting er goed in te krijgen maar dan is tie ook dicht...

Nielske

Hey hallo,
even over het vocht in de lampen...
ik had mn knippers er zonder extra rubberring ingezet en dacht dat t goed afsloot. Na een paar dagen zat er echter vocht in mn rechterunit. Ik ben toen eerst gaan kijken of t knipperlicht goed afsloot en daar zat dus toch t probleem. Ik ben eerst maar s gaan kijken hoe ik t voch uit de unit zou kunnen krijgen en gelukkig werkte mn eerste methode. Het duurt even maar t werkt wel.

Ik heb mn knipperlicht eruit gehaald en mn computer even los moeten leggen (alleen rubberband losgehaald dus kleinigheidje) Toen was er een mooi plaatsje ontstaan om een fohn neer te leggen. Het duurde een tijdje om t vocht eruit te krijgen, maar langzaam verdween het vocht (inmiddels al druppeltjes) Ik ben naar de de-het-zelver gereden om een rubberring te halen-> helaas. Ook de automaterialenzaak (een grote die gewoonlijk echt alles heeft)-> helaas. Toen toch maar naar de fietsenmaker gegaan en gevraagd of versleten banden goedkoper waren dan nieuwe -> ik mocht er gratis een meenemen. Dus effe ringetjes geknipt en nu past t perfect. Door het koude weer is er de dag erna nog wel een kleine waas weer zichtbaar geworden, maar na de behandeling te hebben herhaald is de kwaal nu definitief voorbij.

Meganez

Owk! Thnx Peter en Nielske

Dan ga ik morgen ook wel ff een binnenband halen want het rubber wat ik nu probeerde te gebruiken is dan echt veels te dik..

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev