Advertenties


Angeleyes deel 3

Gestart door Jan van Heteren, 27 december 2005, 09:10:12

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Tuned

even over mijn stekkers
op de angel eyes zit gewoon een blokje van 3, uit mijn megane ook dus dat kan je zo in elkaar klikken,
in mijn geval zat op het linker blokje; links rood, boven blauw, rechts zwart, en op het rechterblokje links blauw boven rood en rechts zwart, dus bij mij brande er aan de linkerkant dimlicht en rechts groot licht en omgekeerd, ik moest dus een stekkertje omwisselen op het blok, de ringen heb ik de witte bij elkaar gebonden en de zwarte ook, een platte stekker erop geknepen en in het stadslicht blokje geprikt, niets solderen niets afknippen enz..

zal morgen eens kijken of ik de units er strakker in kan krijgen..

peterachterop

dave kijk eens naar de tekening die ik heb geplaatst dat zijn de stekkers zoals ze bij mij in de auto zaten. links is t spiegelbeeld van rechts.

Sjors

Ikzelf zat ook te wachten op donkere Units. maar dat zilvere stripje aan de zijkant weerhoud me ervan ze te bestellen.
Vind zwarte lexus achterlichten wel mooi staan bij mijn gele coupe.

Hebben mensen misschien suggesties hoe dat zilvere streepje zwart te maken of iets dergelijks?
Monte Carlo!! aan de Maas!!

Remco_B

Even een vraagje over de Silvervision knipperlichten voor bij je Angel Eyes. Bij mij passen die niet omdat mijn fitting alleen geschikt is voor lampen waarbij de pinnetjes recht tegenover elkaar staan.

Hebben jullie daar ook last van??

Tuned

had ik wel
maar even voorzictig doordrukken dan gaat dat
ze passen zeker

en voor dat getekend schema ik heb maar een 3 blok ipv 6 dus dat is al verschillend

Meganez

Met een veil is 1 zo'n puntje er ook zo van af en past hij nog makkelijker.

Heb nu toch ook het vochtprobleem wat andere ook al eerder hadden, waarom is dit vochtprobleem zo erg??

Heb het bij alle twee de units, maar bij enkel 1 unit zit het knipperlicht er losjes in en in de andere echt super strak.. Een paar hier hebben deze ruimte weggewerkt met een stuk fietsband, maar waarom zou je dit perfect dicht willen hebben terwijl er ook nog 2 gaten (voor ontluchting) in de unit zitten??

peterachterop

dat is ontluchting. had eerst de knipperlicht los en er kwam condens in en ten tweede voor t zelfde geld rabbelt de lamp er een keer uit of hij breekt.

Remco_B

Ik had de pech dat ik bij 1 lampie door een vreemde spanning al eeen dimlicht lampie moest vervangen. Dit is een Philips H1 lampie. Toch geeft deze een totaaal ander lichtbeeld dan de originele H1 lamp die er in zit.

Wist niet dat er zoveel verschil in zat. Die Philips heeft een breder wat korter beeld en die andere die is meer gebundeld en wat verder weg.

En ja ik heb ze af laten stellen dus daar zou het niet aan moeten kunnen liggen.

Greencabrio

Nou om mijn mening toe te voegen ik heb geen last van vocht in me lampen? maar ik mag elke dag zeker 2 uur rijden naar me werk met licht aan dat verdampt denk ik dan...Misschien kunnen jullie de randen netjes afkitten van de units?

zonnetje

Geen last van vocht hier  ;D

Greencabrio

OOOOOoo dat is het dus als je een cabrio hebt dan heb je gewoon geen last van vocht...Nee even zonder gekkigheid!! Waarom nemen jullie niet even contact op met Robert dan?

Andy

@ Remco B.

volgens mij zijn er ook zilvere knipperlichten waarbij de puntjes wel recht tegenover elkaar zitten.
en anders eentje wegvijlen of idd voorzichtig doordrukken.

Greencabrio

De lampjes die jullie hebben zijn PY21W en wij moeten hebben P21W. Echter kan je deze niet bij de halfords ofso halen want daar hebben ze alleen gewone lampjes! Geen oranje P21W! Dus of een puntje wegveilen en anders langs de renault een setje halen!

peterachterop

ik heb ook een klein puntje wat afgeveild en t past perfecto.

Tuned

nog geen last van vocht, mar heb dan ook nog niets afgekit, als het al open staat dan lat ik het lekker open kan het vocht eruit

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev