Advertenties


Angeleyes deel 3

Gestart door Jan van Heteren, 27 december 2005, 09:10:12

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Remco_B

Ik heb er gewoon andere rubberring bijgelegd. Dus geen fietsband ofzo maar een nette rubberring. Deze is wat kleiner als de originele ring maar dat maakt niet uit, als ie maar aan de binnenzijde goed afsluit.

2seemegane

#151
heb ik ook zo gedaan gewoon rubberringetje gezocht en klaar

denk dat je die ook wel kan kopen in een bouwmarkt

Fungoid

Hey mensen , ik ben hier niet zo vaak , maar ik heb een tip voor de knipperlicht ring


Ik werk bij een elektro groothandel en daar hebben we Zelffusierende Tape , heel erg soepele zeer goede isolatie tape .

Als je dit over de fitting heen plakt , dan de ring erop zit het ook echt als een huis.......en goed dicht.



Verder heb ik zelf een vraag : Kom je door de APK heen met Angel eyes ?

Mijn monteur zei van niet....

Groeten ,


Gert-Jan

henk

#153
er zit gewoon een keurmerk op dus ik neem aan van wel.
heb trouwens van meganez al begrepen dat ie gewoon door de keuring kwam met de angel eyes.

Fungoid

Hij gaf als reden dat er geen stadslicht functie meer op zat ???

Dit heb je lijkt mij helemaal niet nodig toch ?

Fungoid

Ja die ringen zijn inderdaad het stadslicht , maar was niet voldoende zei hij.


Ik weet niet ..gewoon mijn auto bij een ander laten keuren ???

Mrtijn

het schijnt nogal te verschillen per garage dus ik zou t gewoon ook nog ff erges anders vrage

Stefan

lekker als je een BMW 5-serie hebt gekocht...... ;) ;D ;D
***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

Robin

ja :
sorry meneer u komt niet door de apk omdat u angel eyes heeft gemonteerd.
Maar ik hem niets gemonteerd  :o
ja dat zeggen die tuners allemaal   :) :)

Fungoid

hahaha ja! dat is ook zo! jah , ik snap die kerel ook niet hoor....ik denk dat ik mijn auto gewoon even ergens anders laat keuren !

Zowat iedereen hier zegt dat het geen probleem moet zijn!

Bedankt zover iedereen!

Meganez

Voor op de units (in de binnenste hoek) staat E11 in een cirkeltje en een 10 er naast. Dit is het bewijs van het E(uropese)-keurmerk. Hij heeft zelfs totaal geen recht om hem dan hierop af te keuren want er zijn andere instanties die al toegezegd hebben dat ze goed zijn voor op de europese weg.

Overbodig licht, is verboden, maar de ringen zijn niet overbodig, het is namelijk je stadslicht. De eis die aan stadslicht zit verbonden is dat andere automobilisten jou beter kunnen zien, maar de lichten zelf hoeven niet de weg te verlichten.

Als hij dan zo'n ##### is en zegt (waarschijnlijk alleen maar omdat deze man een vooroordeel over tunerz heeft) dat hij hem zo af keurd, zou ik ook mn geld niet eens bij hem uit willen besteden en gewoon bij een ander mn auto laten keuren.

en ja, mijn auto is al gewoon gekeurd met deze units er in.

Ik heb trouwens vandaag ook maar een fietsband in stukken geknipt.. de knipperlichten gaan er nu lekker strak in  :D Tevens heb ik de units toch ook maar ff afgekit met doorzichtige siliconen kit (de duurste die ze hadden) geschikt tussen de -50 en +180 graden. Schimmelbestedig UV en weersbestendig (die goedkopere zijn dat namelijk niet).

Momenteel liggen ze op de verwarming om de laatste vocht er uit te laten trekken. Morgen ochtend tussen 8 uur en 12 uur de tijd om ze lekker buiten in de -2 netjes op de auto te monteren...  :-\

2seemegane

Citaat van: Fungoid op  5 januari 2006, 23:00:26
hahaha ja! dat is ook zo! jah , ik snap die kerel ook niet hoor....ik denk dat ik mijn auto gewoon even ergens anders laat keuren !

Zowat iedereen hier zegt dat het geen probleem moet zijn!

Bedankt zover iedereen!

gewoon bij de BMW dealer laten keuren   :D

RB Cartuning

Zijn er nog leden die een zwarte variant willen, want ik ga deze week weer bestellen. Degene die ze reserveren weten zeker dat ze een setje hebben voor de speciale club prijs.

Groeten,

Robert
RB cartuning

Tuned

gewoon goed gekeurd met de angel eyes en zelf afgesteld :D

een keerjte last gehad van heel klein beetje vocht nu is het weer weg

henk

zijn er nog meer die een mailtje van Carpartstuning hebben gehad?
ik kreeg vandaag een mailtje met de vraag of ze de foto's van mijn megane mochten gebruiken om te adverteren in de Automaxx.
ook kregen ze over 2 weken de donkere versie angel eyes binnen en kon ze voor een mooie prijs voor de liefhebber aanbieden.
ik weet niet voor hoeveel maar heb het wel gevraagd dus zal het nog wel horen.


EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev