Advertenties


Achterdemper 2.0 8V

Gestart door Marko, 19 oktober 2004, 16:06:41

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Marko

Hoi,

Tijdens mijn apk kwam naar voren dat de einddemper het binnenkort gaat begeven. (hij is wel apk goed gekeurd)...
Nu mijn vraag: ik wil graag een achterdemper die niet meer herrie maakt dan de standaard, maar wel een goede look heeft (dus glimmend achterstukje) en bij voorkeur wat groter van diameter dan de standaard demper. Weet iemand een demper die aan bovenstaande spec's voldoet? Ik heb namelijk mijn tussendemper eruit gehaald en mijn KAT, dus maakt genoeg herrie en ik wil er geen sjonnie bak van maken!

Bedankt!

Groetjes,
Marko

Paul

Ik heb ook een orig demper maar dan met een 100mm sierstuk zie je niks van en maakt geen herrie :D
Laguna 3 estate GT 180 dCi

Clio 3 1.616v Initiale

EyesOnly

Herrie noemt ie dat...foute opmerking op een forum waar maar dan de helft er wel een andere demper onder heeft hangen... :) :)

ERIC L.

inderdaad herrie kennen wij nie als megane liefhebbers

wij beamen het motor geluid hoe meer hoe beter :) 8) ;D :D

maar inderdaad je kan gewoon een standaard demper er op schroeven en dan een sierstuk er oplassen en dan het standaard pijpje wat uit je demper komt afzagen

suc6 er mee

Paul

Citaat van: Erik van Rijn op 19 oktober 2004, 20:33:33
Herrie noemt ie dat...foute opmerking op een forum waar maar dan de helft er wel een andere demper onder heeft hangen... :) :)
Herrie kan ook mooi zijn :P
Laguna 3 estate GT 180 dCi

Clio 3 1.616v Initiale

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev