Advertenties


Weet je nog oudje.....

Gestart door Jeroen, 10 december 2005, 11:46:38

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

wouter arnouts


Marc Brouwer

Ik heb dan niet de volle 5 jaar mee mogen maken, maar tot nu toe bevalt me de club nog steeds.

In 2002 in aanraken gekomen met de club na een openingsmeeting in Breda samen met de RTC. Vanaf dat moment aangemeld en binnen een half jaar een plaats weten te veroveren? ;D binnen het bestuur als verantwoordelijke voor de ledenadministratie.

De functie vervul ik nog steeds en is in de loop der tijd ook iets makkelijker geworden.? :D Hoewel ik geen Coup? meer rijdt? :'( maar gelukkig nog wel Renault ben ik toch blij nog steeds deel uit te kunnen maken van deze geweldige club.

In de loop der jaren veel mensen leren kennen en inderdaad ook een hoop leuke contacten aan overgehouden.

Aan iedereen. Laten we zo doorgaan en er nog 5 jaartjes aan vast proberen te plakken.? :D

"We Shall Not Be Moved"

Benjamin Renon

Gefeliciteerd en op naar nog meer jaren...  :D
Daily: RMC 1.6 8v 90 pk SOLD Clio 1.6 16v Dynamique Luxe SOLD Mégane 2 RS F1 team 2006
Performance parts: www.part-box.com

Renault Mégane Club ook op facebook!
https://www.facebook.com/pages/Renault-Megane-Club-RMC/123715931060265

Meganez


Bob

Van harte Clubske? ;D :D

Ik ben nu zelf sinds halverwege 2003 lid. Na de aanschaf van mijn coupeeke ben ik via het internet in aanraking gekomen met de (toen nog) RMCC. Na wat gesnuffel op het forum toch maar besloten me eigen aan te melden als lid.

Na de nodige steken onder water richting het bestuur, ben ik er toch achtergekomen dat dit ook maar gewoon mensen zijn van vlees en bloed. En toevallig nog mijn "soort" ook? ;) ;D

Sinds begin van dit jaar maak ik nu zelf deel van uit van dit bestuur. Zowel het bestuur als de club bevallen mij echt prima. Ik zal dan ook proberen zo lang mogelijk (bestuurs)lid te blijven van de RMC.

Waarschijnlijk binnen niet al te lange tijd met 2 M?gane's ( :o).


EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev