Advertenties


vleugeldeuren coupe.

Gestart door peterachterop, 29 november 2005, 00:33:54

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

sebastiaan

Dennis mooi resultaat, kom binnenkort ff langs. lekker bbq-en :D

dennis


Megane2000Coupe

Kan dit alleen gemonteerd worden met aanpassingen aan je zijscherm of is zo'n set van LSD zo te monteren dat er niks aangepast hoeft te worden?

En mocht het wel aangepast moeten worden, zou je mij die foto's ook kunnen mailen van je zijscherm en de aanpassingen?

Tuned

op de megane ph 1 zal dit niet zonder aan passingen gaan, komt een hoop bij kijken

Megane2000Coupe

En op de phase 2 ?  ;)

Die heb ik namelijk  :D

Timo Zuiderduin


Megane2000Coupe

Ja luxe-probleem he  :)

Maar niemand die er meer van weet?

2seemegane

echt vet die deuren zou ze ook wel willen :P

:D respect  :D

maar is het nou een lsd-set of wat anders????

Timo Zuiderduin

als het die van Autostyle zijn, die zijn op dit moment in de aanbieding. http://www.autostyle.nl/home.asp

Ik weet niet van welk Type wagen dennis ze gebruikt heeft, aangezien ze er voor de Megane zowiezo niet te krijgen zijn.


2seemegane

ik zag ik de nieuwe gr8 een advertentie voor een gelf 3 volgens mij voor vleugeldeuren voor 499 ?

Robert yellowDevil

Bij NL-Power kosten ze voor de golf3 ?399,-

Da's echt geen geld, maar of het ook dezelfde kwaliteit heeft??

http://www.nlpower.com/products.php?a=3&id=3569

Timo Zuiderduin

Ja, ik ben dus bang dat die goedkope setjes niet helemaal naar behoren werken.

de scharnieren van LSD zijn inmiddels getest bij een crashtest en kwamen daar heel goed uit! de vraag is nu, geld dit ook voor de goedkopere merken!
want veiligheid gaat bij mij nog altijd voor op show!!

Tuned

plus dat het gewicht van de deuren en dus de gasveren verschilt denk ik

Timo Zuiderduin

jep, hier wordt niet altijd op gelet.
ik weet toevallig dat ze bij de Hyundai van DGB te zware gasveren hebben gebruikt waardoor die jongen zijn deuren niet dicht kan krijgen van binnenuit als ze in de vliegstand staan.

dennis

ik heb ze bij lsd vandaan.

ik heb meschien veel geld voor betaald,maar er komt heel veel kracht op de scharnieren.je zal maar op de snelweg rijden met 120 km per uur en je deur breekt af of de deur komt in een s naar beneden zetten zou ik niet willen. de schartnieren die ik heb zijn van 1cm dik staal gemaakt en volgens mij de goedkopere setjes zijn 0.5 cm dik. veilig heid gaat boven alles.

de gasveren van mij zijn   2600neuton

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev