Advertenties


TFT schermpjes

Gestart door Maarten, 15 oktober 2004, 13:26:16

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Maarten

Vandaag heb ik mijn dvd speler met TFT scherm binnen gekregen maar ik zit nu met een probleem
Waar moet ik mijn TFT scherm plaatsen? ??? Hebben jullie goede ideeen eventueel met een fototje erbij
Bovendien zit er nu achter mijn dvd/radio combi een hele grote bos kabels waardoor de radio niet goed in het dashbord geschoven kan worden misschien ook hier voor tips?
Alvast bedankt :D

megane74

Misschien dat je hem op een zwanenhals kan monteren.Zit er trouwens niet zo een voet bij dat je hem op het daschboard bevestigen .Dit zelf vind ik meestal niet zo mooi maar het werkt wel .

Goldwheelerke

Tip van een goeie vriend van me uit belgie:

Koop een telefoonhouder die je standaard bij je renault dealer kan bestellen voor de megane en de scenic. Deze schuif je namelijk tussen je dashboard ergens waar je klokje zit (in t midden). Hierbij hoef je niet te boren of wat dan ook en het blijft heel goed zitten  ;)
Ga ik ook doen namelijk, hehe.

Broekie

das een zeer goede tip.... :D

ook eens kijken of dit een goede oplossing is.

Jeroen

Citaat van: Gerwin Batten op 15 oktober 2004, 17:44:24
Tip van een goeie vriend van me uit belgie:

Koop een telefoonhouder die je standaard bij je renault dealer kan bestellen voor de megane en de scenic. Deze schuif je namelijk tussen je dashboard ergens waar je klokje zit (in t midden). Hierbij hoef je niet te boren of wat dan ook en het blijft heel goed zitten? ;)
Ga ik ook doen namelijk, hehe.

Zo ene? :




Jeetjew

Je kan ook voor 15 euro een Brodit houder bestellen.
Deze klik je inderdaad tussen je dashbord.
Hier kan je gewoon een schroef doorheen knallen. Daar doe je dan een plaatje achter zodat als je niet in je auto zit jij je skermpje gewoon eraf kan halen.
Een tft is namelijk best wel diefstal gevoelig.
De draad voor je tft kan je door het kanalie van je luchtrooster laten lopen en zo zien je dan ook geen draadjes meer.



Goldwheelerke

Zo eentje ja, hehe. (2e)

Het kan wel een toeter zijn, maar dat is je schermpje ook als ie erop zit  ;D

basE

Om je radio helemaal naar achter te schuiven ivm de bekabeling moet je ff je asbakhouder en het paneel om de blazers/airco enz. te regelen losschroeven daar zit wat loze ruimte. Je kan je bekabeling dan via de zijkant laten lopen, heb ik namelijk ook en past precies ;D

Hoop dat je er wat aan hebt suc6 iig :D

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev