Advertenties


Zomer/winterstand 1.6 16V????

Gestart door Kj, 16 november 2005, 10:20:43

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Kj

Hoi,

Nu het kouder wordt begint mijn 1.6 16V op LPG G3 soms minder makkelijk te starten, en bij het automatisch overschakelen van de startbenzine op LPG (na ongeveer 30 seconden na starten en wegrijden) is het net een hobbelpaard in plaats van dat je hem lichtjes voelt overschakelen van benzine op LPG (ik start dus met de knop LPG/benzine op LPG). Nu vroeg ik mij af of er toevallig een zomer/winter instelling zit op deze motor? Bij mooi weer geen centje last, en bij koud en warm weer ook niet bij starten en wegrijden met warme motor. Is hier wat aan te doen, of kan ik beter als het kouder is gewoon 1-2 minuten zowieso op benzine rijden en als de motor wat warmer is pas op gas overschakelen? Met de knop LPG/benzine op benzine start ie overigens altijd direct.

Als er geen zomer/winterstand op zit, heeft iemand dan een idee wat er loos kan zijn? Alle topics over LPG zo ongeveer wel doorgelezen, maar kom dit niet tegen.

Groeten en alvast bedankt weer,
Keesjan

Kj

Ik heb een eurogas installatie, met dito verdamper.

Je bedoelt de gewone koelvloeistof van de motor denk ik? Dat zat tegen max. aan, zoals ik het 3 maanden terug gevuld heb.

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev