Advertenties

Iets meer comfor terug, wat te doen?

Gestart door Raymond, 28 oktober 2005, 09:10:23

Vorige topic - Volgende topic

Raymond

Mijn auto gaat weer een beurtje krijgen en deze ronde krijgt ie nieuwe banden en een nieuw schokdempersetje.

Situatie op dit moment:
- 17" wielen met 205/40/17
- standaard dempers met voor 40mm verlagingsveren

Ik rij vrij veel maar al dat geschok word ik nu een beetje zat. Ik wil gewoon iets minder schokkend door het leven ;)
Wat voor schokdempersetje kan ik dan het best aanschaffen? Graag advies met merk/model en eventueel prijs.

En wat te doen met de banden, ik wil niet terug naar 16" of 15" met een dikkere band.. ook hiervoor graag advies.

Alvast bedankt!!

Erix

ZX-Audio · the finest audio products around

Kenny Mattheus

Zou ik toch gaan voor de Keskins  ;D en hierbij een setje fk's of kw's met instelbare hardheid.
Kun je zelf het comfort bepalen  :D
GoD WHaS HoRNy WheN He CreaTeD My CaR , THaT'S WHy BiTCHeS LoVe HeR

Raymond

En heb je voor mij type's want ik ben daar helemaal niet in thuis.. Andere velgen moeten even wachten ben ik bang, dit heeft iets meer prio. Is een 215/45/17 band een oplossing? Ik heb 7J wielen met achter 2cm spacers..

EyesOnly

Citaat van: Kenny op 28 oktober 2005, 13:20:00
Zou ik toch gaan voor de Keskins? ;D en hierbij een setje fk's of kw's met instelbare hardheid.
Kun je zelf het comfort bepalen? :D
Verwacht geen wereld van verschil tussen de hardste en zachtste stand.

Michel Cijs

Michel Veltman

schroefset rijd stukken beter maar om nu te zeggen dat het minder stug is ;)
de schokken voel ik iig nog goed genoeg ;D (vind wel prima eigenlijk)
- "Never argue with stupid people. They'll drag you down to their level and beat you with experience." ;)
- aka Yonexfreak :)

Michel Cijs

zeker minder stug, tenminste mijn kwset dan, nog wel hard maar geen echt gehobbel meer of heftige klappen zoals met enkel verlagingsveren

Bob

Koni schokbrekers, die in hardheid instelbaar zijn. Heb ik er ook onder. Het verschil tussen de hardste en zachtste stand is goed merkbaar  :D

Raymond

koni dempers, waar haal je zo'n set en aan welke prijs moet ik denken? Ik wil niet alleen voor 3-4 cm zakken, verder niet. Hebben die banden zoals ik eerder nog heb gepost uitwerking? Dus ipv 205.40.17 215.45.17 ?

Raymond

Heb net even contac gehad met een aanbieder en heeft mij de volgende prijzen doorgegeven:

148 ex Btw Koni geel voor
124 ex Btw Koni geel achter

Voor veren 3cm KW/Apex 114 ex Btw

Motageprijs ingebregrepen kom ik op een totaal van 850 euro. Is dit een schappelijke prijs?

EyesOnly

Mijn KW set (instelbaar) was volgens mij rond de 1100 met montage
Misschien dat je het verschil ervoor over hebt

Raymond

Als gele koni\s het beste en (heb ik me laten vertellen) het duurste zijn hoe kan dan jouw set 1100 zijn? Wat is er anders aan jouw set dan?

Raymond

EhPortal 1.39.5 © 2025, WebDev