Advertenties

Kostprijs verlagen

Gestart door Kenny Mattheus, 25 oktober 2005, 21:22:34

Vorige topic - Volgende topic

Kenny Mattheus

Het zit er al een tijdje aan te komen dat ik de auto toch tot op het laagste wil brengen dat hij kan  :)
Nu vraag ik prijs voor het verlagen van de torsieas, plaatsen van de voorste veerpoten en plaatsen van de achterste schokdempers...
Ik heb hiervoor prijs gevraagd bij mcc en bij evolutionparts.
Ik krijg men prijs terug van evolutionparts en die zouden me +/- 125? aanrekenen voor dit alles (exclusief schroefset)
Ik krijg men prijs terug van mcc en die zouden me +/- 275? aanrekenen voor dit alles, ook excl schroefset.
Waar zou ik dit nu het beste laten doen, aangezien er toch een groot prijsverschil op zit...
GoD WHaS HoRNy WheN He CreaTeD My CaR , THaT'S WHy BiTCHeS LoVe HeR

EyesOnly

Citaat van: Remko de W. op 25 oktober 2005, 21:30:51
ik vind 275 wel erg veel,
als je ziet dat ze 220 vragen,
voor het verlagen voor en achter met de gewone verlagingsveren,
en dat is dan incluis de voorveren volgens mij... ;)

correct me if I'm wrong... ???
Klopt helemaal

bas1984

lijkt me nie veeel uitmaken of je nu de voorveren vervangt of een schoefset eronder knalt....

tenminste... mijn schoefsetje zat er zo onder... was nie veel werk

Meganez

Schroefsetje eronder gooien is nog makkelijker zelfs want dan hoef je geen veren te wisselen..

voor mij zou de keus makkelijk zijn!

Michel Cijs

Citaat van: Meganez op 25 oktober 2005, 22:44:46
Schroefsetje eronder gooien is nog makkelijker zelfs want dan hoef je geen veren te wisselen..

voor mij zou de keus makkelijk zijn!

je moet toch het eea overzetten, evt. camber instellen etc

maar 275 is idd aan de hoge kant

Meganez

Wist niet dat je bij een schroefsetje je oude boven schotels bleef gebruiken, dan maakt het idd niks uit. Weet wel dat ik er de eerste keer 5 minuten over gedaan heb de oude veren te verwijderen en 3 uur om de nieuwe (veels te stugge) er weer in te krijgen met mn k*t veerspanners..

Sjors

Ik hoor nu iedereen een beetje zeggen dat ?275.00 aan de hoge kant is. Maar wat is dan een beetje een redelijke richtprijs? inclusief schroefsetje dan ?

Waar hebben jullie het goedkoper laten doen dan? Weten gelijk meer mensen waar ze kunnen zijn voor een betere prijs en kwaliteit natuurlijk  ;)
Monte Carlo!! aan de Maas!!

Stefan

275,- is duur voor een verlaging exclusief schroefset, daar gaat het hier over.
incl schroefset is het juist weer goedkoop.
Als je naar MCC gaat en je laat een schroefset monteren, torseiverstellen uitlijnen en de hele meuk d'r op en d'r aan dan begin je pas bij.... 700 euri...
correct me if i'm wrong, heren die een schroefset hebben...
***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

bas1984

Citaat van: Remko de W. op 25 oktober 2005, 22:21:34
Citaat van: bas1984 op 25 oktober 2005, 21:50:49
lijkt me nie veeel uitmaken of je nu de voorveren vervangt of een schoefset eronder knalt....

tenminste... mijn schoefsetje zat er zo onder... was nie veel werk

als je het in 1x goed doet tenminste... ;)

hijs fijn haha.....

maja heb me lager gevonden dus tis gelukt.... msichien een handige tip voor andere mensen die ook het  orginele lager moeten overzetten.... ff je orginele schokbrekers helemaal uit elkaar halen en dan kom je hem vanzelf tegen haha.....

maja viond 275 ook wel duur.....

mij kost het in totaal 50 euro... ex scheofset

Kenny Mattheus

Dit is de hele mail van Frank.
Bij een variant 1 zit je toch al makkelijk op 1000? geplaatst en dit vind ik een beetje duur, dus dacht ik een goedkopere oplossing door naar fk te gaan, omdat hier toch nog een prijsverschil van een goede 300 ? opzit (fk - kw)

Hallo Kenny,

Alleen montage is ook mogelijk, de kosten hiervoor zijn 275 euro inclusief btw. Houdt er rekening mee dat de FK ophanging van niet al te beste kwaliteit is en ik kan dan ook geen garantie geven op bijgeluiden e.d.

Een KW schroefset kan ook tot 80mm verlaagt worden, alleen is de tuv keuring afgegeven tot 55mm verlaging. (dit geldt trouwens ook voor de FK set)

Met vriendelijke groet,
MCC Sport

Frank van Ganzewinkel

----- Original Message -----
From: Streetracing is not a crime
To: MCC Sport
Sent: Thursday, September 29, 2005 1:42 PM
Subject: Re: Informatie

Beste Frank,

is het ook mogelijk om alleen de montage en het verlagen van de achterkant bij jullie te laten doen, aangezien de schroefset van KW niet zo laag gaat als deze van FK? Ik wil mijn wagen namelijk echt zo laag krijgen omdat men velgen dan beter uitkomen.

Mvg,

Kenny Mattheus

+32485/885.170.
+3216/53.28.16.
kenny_mattheus@hotmail.com
-------Oorspronkelijk bericht-------

Van: MCC Sport
Datum: 09/27/05 08:54:30
Aan: Streetracing is not a crime
Onderwerp: Re: Informatie

Hallo Kenny,

Wij kunnen leveren een KW schroefset variant 1inclusief achter schokdempers, prijs 851 euro inclusief btw.
Een KW schroefset variant 2 (met instelbare uitgaande slag van de schokdemper), prijs 1100 euro inclusief btw.
Montage kosten zijn 240 euro inclusief btw,  verstellen van de torsieassen en uitlijnen.

Voor RMCC leden hebben wij een speciale prijs, nl: KW schroefset variant 1 1030 euro inclusief montage,verstellen van de torsieassen, uitlijnen en btw.
KW schroefset variant 2 1240 euro inclusief montage, verstellen van de torsieassen, uitlijnen en btw.

Voor het wegslijpen van de spatbordranden kan ik je geen vaste prijs geven, dit is afhankelijk van hoe de schermen gerold zijn en hoeveel de wielen aanlopen.
Ik denk echter dat dit geen halve dag werk is en dat de prijs hiervoor dus wel meevalt.

Met vriendelijke groet,
MCC Sport

Frank van Ganzewinkel

To: info@mccsport.nl
Sent: Monday, September 26, 2005 5:22 PM
Subject: Informatie

Geachte heer/mevrouw,

graag had ik bij deze graag even prijs gehad voor het volgende
- FK schroefonderstel met achterste schokdempers
- Achteraan het verlagen van de torsieas
- Plaatsen van het schroefonderstel en achterste schokdempers (richtprijs)
- Uitlijnen van de auto
en het eventueel aanpassen van de wielkasten achteraan, hier zitten namelijk de KT8 velgen onder en hebben een breedte van 9 duim
Kassen zijn al wel gerold, maar bij Niels moest er ook nog een hoekje uitgeslepen worden
Krijg ik ook korting aangezien ik lid ben van de RMC-club?

alvast bedankt
Mvg,

Kenny Mattheus

EyesOnly

Citeer
::) Are you sure?  :-X

Anyway...ik rij zelf met kw variant 2 en vind het echt super.
Hij staat bij mij ergens halverwege maar lager kan echt niet op een coup? met 17" en 205/40 banden

Kenny Mattheus

Ok, thanx  :D
Dan zal mijn keuze snel gemaakt zijn  ;D

EhPortal 1.39.5 © 2025, WebDev