Advertenties


TFT Schermen

Gestart door peterachterop, 1 oktober 2005, 14:46:51

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Timo Zuiderduin

blauw is remote!! maar blauw wit ook!!

naar mijn idee kan je ze allebei gebruiken,.. maar durf dit niet met 100% zekerheid te zeggen!

peterachterop

wie durft dit wel met zekerheid te zeggen. in t schema staat dat de AMP Rem (0.3A) alleen voor versterkers mag worden gebruikt.

Timo Zuiderduin

zolang je 0.3a. nodig hebt dan moet het goed zijn! maar naar mijn idee is de blauwe kabel van de antenne afkomstig van dezelfde bron. zou dus uiteindelijk niks uit moeten maken!!

peterachterop

ik heb ze zoals hierboven aangegeven aangesloten maar op t scherm staat n o signal.

Timo Zuiderduin

probeer ff te regelen met de winkel waar je de schermen vandaan hebt! lijkt me dat hun je moeten kunnen helpen hiermee!!

peterachterop

heb vannacht de hele manual van de nieuwe headunit doorgespit. blijkt da de unit uitgaat als de handrem niet is aangespannen.

Dit om veiligheid redenen zodat er niet tijdens t rijden naar kan worden gekeken.
Toch is dit wel mn bedoeling zodat tijdens de vakantie en lange ritten gewoon kan worden gekeken.

Degene (Michel?) die een los schermpje hebben hoe hebben jullie dit omgelost.
(het is de groene kabel welke aan de handrem sensor wordt gekoppeld)

Timo Zuiderduin

Ik denk dat dit te voorkomen moet zijn door de aansluiting die de handrem maakt door te koppelen. je hebt dan wel constant het handrem lampje branden op je dashboard, maar theoretisch gezien moet ie werken.

maar zoals vaker,.. ik kan het verkeerd hebben ;D

Robin

De handrem maar een contact waardoor er een spanning gaat lopen. Als de unit deze niet meet gaat die uit.
Als je dus de unit op die kabel (waar je dus normaal het handrem signaal op aansluit) een constante spanning geeft is er geen probleem.
Dit werk op heel erg veel HU's echter wel eerst even de manual lezen alvoor je er 12V op zet wan tniet elke wil graag 12V hebben.

Succes

Jeroen

Het is toch dat de massa op de handrem wordt aangesloten waardoor je alleen beeld heb als de handrem is aangetrokken.

Hoort bij de Avicx1 ook, alleen bij mij (en bijna van iedereen denk ik) is dat ergens anders aangesloten  ;)

peterachterop

heb ff met car creations gebeld.

de kabel voor de handrem op de massa aansluiten.

Werkt nu super.

wess

het is idd gewoon een masse :D

peterachterop

boel is eindelijk aangesloten.

Ik zag gisteren op de meeting in groningen een del sol welke een in dash had.
Alleen dan niet in dash met klapscherm maar in dash zoals volvo dat heeft.

Het dashboard aan de bovenkant zat een klein gleufje in waar t scherm door naar beneden zakte of weer omhoog kwam.

Weet iemand welke auto merk dit ook heeft.

peterachterop



Citaat van: peterachterop op 30 oktober 2005, 09:36:14
Weet iemand welke auto merk dit ook heeft.

of weet iemand of dit systeem los te verkrijgen is.

harm

een 307cc heeft dit ook
calque sans air ride
http://www.klikhierniet.net

peterachterop

de laguna ook alleen klapt ie daar plat in.

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev