Advertenties


Keyless entry antenne Estate

Gestart door DavidSol, 30 mei 2023, 14:37:55

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

DavidSol

Goedemiddag,

Sinds een klein half jaartje in het bezit van een Megane III Estate 1.2 tce Bose, en heb er al een kleine 15k km mee rondgereden.
Comforttechnisch rijdt het heerlijk. Waar ik in mijn vorige auto (Clio IV) last van mijn rug kreeg, kan ik in de Megane blijven gaan. Wel heb ik er inmiddels genoeg tijd in gespendeerd om wat kleine ergernisjes te ontwikkelen  :q

Om mee te beginnen werkt de keyless entry niet naar behoren als ik bij mijn achterklep sta. Als de auto open is, en ik loop met de sleutel naar de kofferklep dan springt hij op slot.
In het geval de auto op slot is dan springt deze niet open als ik met de sleutel in mijn zak de klep open probeer te doen, maar als ik de sleutel bijv op het dak thv de voorstoelen leg, dan springt hij wel van het slot als ik de kofferklep opendoe.

Met het slot zelf lijkt dus niets mis. Nou heb ik gelezen dat er ergens aan de achterzijde een keyless antenne (285900007R) zou moeten zitten, welke ik nu verdenk.
Voor de Hatchback zit ie hier op pos 2:


Voor de Estate kan ik dit plaatje niet vinden, dus gister ff eea gedemonteerd. Helaas nog zonder succes... Kan iemand me vertellen waar ik moet zoeken naar deze antenne in de Estate?

Groeten David

mark29

Volgens mij kon je al die functies testen met de actuator test met de renault clip

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev