Advertenties


Elektrische storing , bij schakelaar klep van opbergruimte bij voeten

Gestart door elijahroberts199, 10 april 2023, 12:33:04

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

elijahroberts199

Beste leden,

Maanden geleden kreeg ik plots een electrische storing, piepende dashboard, ruitenwissers die als een gek slaan en motorlampjes die branden/ service lampjes etc.

Ik heb bij de eerste keer dat t gebeurde gelijk de auto aan de kant gezet, uiteindelijk uitgezet en toen ging die niet meer aan. Ik zat in Belgie dus zweet brak me uit met nog lange weg te gaan naar huis. Gelukkig had ik wad gereedschap en heb toen de accu even los grmaakt. De auto starte en deed t weer. Na foutmeldingen gewist is het probleem keer op keer terug gekomen.

Uiteindelijk heb ik het dus gevonden, het klepje van de opbergruimte sloot niet goed, waardoor de binnen verlichting aan blijft, las ik mijn voeten een beetje bewoog trapte ik het klepje dus dicht en dan trad de storing in. Ik rijd nu al maanden met een pen onder de klep zodat de schakelaar ervan niet ingedrukt word, en er is verder geen probleem zo behalve dat de verlichting continue aan staat.

Kan iemand mij hiermee helpen? Ik wil het toch eens opgelost  hebben! Het is kurkdroog onder de (vloer) bekleding maar toch vrees ik dat er kortsluiting in een relais ontstaan is maar waar en welke? Zekeringen keer op keer bekeken zijn allemaal ok.

Help!

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev