Advertenties


Mistlampen monteren

Gestart door jaza1971, 14 november 2023, 12:31:46

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

jaza1971

Mijn megane 4 (limited dec 2019) heeft geen mistlampen voor. Heeft iemand deze wel eens alsnog gemonteerd met tweedehands onderdelen of aftermarket onderdelen. Dus mistlamp afdekkappen, mistlamp monteren in de bumper en eventueel andere linker afuurstengel of een aparte schakelaar zelf monteren?
Renault Megane 4 Estate 1.3 Limited

Felix

Ik zou eens kijken of de stekker linksvoor in de bumper ook pinnetjes heeft voor de mistlampen.
Als dat zo is is het denk ik een kwestie van de kabelboom in de bumper vervangen. Houders voor de mistlampen monteren, daarna de afdekkappen en de mistlampen zelf.
En natuurlijk het pookje vervangen. Maar of die los te vervangen is weet ik niet.

jaza1971

Dank je wel, ik ga eens kijken naar de kabelboom en dan opzoek naar de losse spullen

Jasper
Renault Megane 4 Estate 1.3 Limited

jaza1971

Dat pooke is een uitdaging. Bij de 4 is het 1 geheel met de stuurring en het rechter pookje. VAn 10-tjes werk naar enkele honderden euro's. Wellicht doe ik dan toch maar een apart schakelaartje bij dde hoogte verstelling van de verlichting (links onder) en eigen draad van accu via zekering
Renault Megane 4 Estate 1.3 Limited

Felix

Ik heb nog een kabelboom liggen. Ik heb een andere Megane IV voorzien van parkeersensoren aan de voorzijde, dus dan heb je daarna een kabelboom over.
Die kapjes moeten ook nog wel ergens zijn denk ik.

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev