Advertenties


Probleem alarm en startonderbreker

Gestart door hendrik933, 7 oktober 2022, 11:00:07

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

hendrik933

Hallo, heb een Renault megane cabrio uit 2001. En woon in Drachten.

Ik zit met het volgende,

Mijn accu was leeg, toen ik bij de auto kwam. Heb het slot open gedraaid met de sleutel, maar na het openen van de deur ging het alarm af (cobra alarm) na een nieuwe accu geplaatst te hebben. Doen mijn 2 sleutels het nog steeds niet met de centrale deurvergrendeling. En bij het openen van de deur, gaat het alarm steeds af. Ook doet de elektrische raam het aan de bestuurders kant het niet meer. De andere 3 doen het wel gewoon.
En doordat het alarm steeds afgaat, wil de auto ook niet starten. Dit komt door het alarm, waardoor de startonderbreker alles blokkeert.

Nu is mijn vraag, zou iemand in Friesland hier na kunnen kijken, uiteraard wil ik hier voor betalen.

Groet, Hendrik Ijlstra

mark29

Renault clip eraan hangen, naar startvergrendeling gaan, ik vermoed als je het baktype omzet, dat die dan wel weer start.

mark29

Ow ik zie nu, dat ik dezelfde reactie ook al in een reactie op een eerder topic van jou heb gegeven, maar hier had je niet meer op gereageerd.
Zonder reactie kunnen we je niet helpen natuurlijk, en anderen kun je er ook mee helpen.

hendrik933

Hallo Mark,

Sorry dat ik niet meer gereageerd had, kwam ook een beetje omdat ik even klaar was met de auto. En totaal niet meer wist wat ik moest doen, en ikzelf weinig verstand van elektronica heb bij auto's.

Maar zal zo spoedig mogelijk contact op nemen met de renault dealer, om een afspraak te maken. En ze daar vragen, of zij dat kunnen regelen. Op de computer aan te sluiten, om naar bak1 naar bak2 te zetten, of juist anders om.

Ik zal jullie op de hoogte houden, hoe dit is afgelopen.

Nogmaals bedankt alvast, gr Hendrik

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev