Advertenties


standaard opstarten met navigatie

Gestart door jaza1971, 4 september 2022, 15:24:30

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

jaza1971

Hoi,

Kan je het multimedia scherm ook zo instellen dat het standaard altijd het navigatiesysteem laat zien zodra je de auto start?
Renault Megane 4 Estate 1.3 Limited

robinbeckers

#1
Ik kan morgen even voor je kijken, maar als ik het zo even uit mijn hoofd doe en meen te weten kun je via het tabblad 'gebruiker instellingen' er komen -> daar direct of via nog een tabblad kun je je indeling kiezen. Dus bijvoorbeeld half scherm 'x' en half scherm 'x' of heel scherm 'x'. Ik weet dan niet zeker of je een volledig beginscherm met navigatie kan pakken maar wel minimaal half scherm.

Op het moment heb ik het zelf dat bij het starten van de auto ik half scherm navigatie heb en half scherm radio. Ik zet altijd mijn navigatie aan en doe dat dan op groot scherm tonen dus ik zou zeggen dat het wel mogelijk moet zijn, mocht je er morgen in de avond nog geen antwoord op hebben of zelf hebben gevonden hoe dat moet kan ik voor je kijken deze week !-! 

jaza1971

Hoi Robin,

Dank je wel! Het gaat via menu->systeem->startpagina's. Een half scherm instellen is mij gelukt waarbij ik de andere helft heb ingesteld op radio. Mijn voorkeur ging uit naar volledig scherm maar dat lijkt vooralsnog geen optie te zijn. De keuzes voor scherminvulling zijn beperkt. Wellicht zijn de keuses aan te vullen, maar dat is nog niet gelukt
Renault Megane 4 Estate 1.3 Limited

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev