Advertenties


Megane 3 coupe bj 2009

Gestart door ThoMegane, 6 november 2022, 15:21:06

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

ThoMegane

goedendag

ik zet mijn mooie megane 3 coupe te koop.
Het is een 1600cc zonder turbo dus.
hij is van bj 2009
Op de teller staan 84.000km (nap)
alles izgs ...dus geen afgesleten wangen van stoelen of wat dan ook.

Een nieuwe set 18 inch ronal velgen(zwart) met nieuwe banden zitten er ook bij mits een goede prijs word gegeven

Heb je interesse en wil je meer weten en foto's zien..
je kan me altijd whatsappen.(weet niet hoe je hier foto's kan plaatsen)

Ik doe m weg omdat ik toch wat snellers wil.
ik zit zelf te denken aan de megane tce 180.

0646888774

Thomas




mark29

Goedemorgen,

Stel je bent zelf aan het kijken voor een andere auto, je hebt geen haast, maar stel je komt bij toeval een leuke auto tegen.
Je kijkt op marktplaats, je ziet bij elke auto een collectie van 10 tot 20 fotos, begeleidende tekst erbij. Vraagprijs die momenteel varieerd van 3500 tot 8500 euro op marktplaats.
Dan heb je op het moment 12 coupes die je kan zien met een goede duidelijke indruk. Je ziet zelfs of het bij je in de buurt is of niet.
Het laatste wat je wilt is bij elke auto een bericht moeten sturen, waar die te koop staat, wat die moet kosten, hoe zit het met de apk, en hoe die er uberhaupt uit ziet?

Vroeger had je bladen zoals de vondst, of de regionale kranten, waarin je advertenties kon zetten, een paar lettergrepen en daar moest je het mee doen.
Zo komt dit nu ook over, begrijp je wat ik hiermee wil zeggen?
Waarom zouden mensen gaan smeken om meer informatie, als de adverteerder de nodige informatie verzuimd?

Staat de auto al te koop op marktplaats of autoscout, dan kan je de linkjes van de fotos hier in de advertentie zetten, of die snelkoppeling.
Het mooiste is alle informatie hierin zetten met minimaal 20 duidelijke fotos, scheelt de koper tijd, en scheelt jou tijd.
En later bij de auto discussie over dat ene deukje, want die hadden ze al kunnen zien op de fotos.

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev