Advertenties


Renault Megane Série Signature Exclusiv 2018

Gestart door lesleyp, 27 juli 2023, 19:04:28

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

lesleyp

Hallo allemaal,

Op dit moment zijn wij aan het oriënteren voor een tweede auto en ons oog viel op dit type:

Renault Megane 1.2 TCe Série Signature Exclusiv,Leder,Bose

Kan iemand mij hier iets over vertellen en wat is het verschil tussen de bose? Is dit de meeste luxe variant?
Iemand miss ook wel deze auto en hoe vinden jullie hem?

Groetjes

mark29

Google eens op 1.2 tce. H5f, olieverbruik, en kettingen.
Denk er dan nog eens over na.
Er is ook een zoekfunctie, we willen je met liefde helpen, maar elke week alle ellende van elk type auto opnieuw voorleggen schiet niet op, zelf informatie zoeken, levert je vele malen meer kennis op.

De bose uitvoering is niet per definitie de meeste luxe variant, er zijn vele uitvoeringen, wel kwa audio is dit fijn, ten opzichte van de standaard audio, klinkt dit veel beter.
Kwa interieur vonden veel mensen de gtline het mooiste, en dachten dat dit een sportiever model was, maar rijd niks anders dan andere varianten. Maar voor een leek zag het er sportiever uit.
De stoelen zijn steviger en smaller, beetje kuip idee.
Maar mensen die wat groter, langer, of forser zijn, vinden het vaak weer te krap zitten.
Schiet mij wel te binnen dat dit bij de megane 3 is, en jij hebt het over de megane 4, dus schiet mij hier niet op lek als ik het verkeerd zeg.

Er zijn vele uitvoeringen, iedereen zijn smaak is anders, dus zoveel keuze.
Kwa motor uitvoering, zou ik voor de 1.5 diesel gaan.
Ja een diesel, meer motorrijtuigenbelasting maar erg zuinig, tussen de 1 op 18 a 21 haal je.
Deze motoren zijn goed, kennen weinig problemen. Wel extra aan te raden is extra controle bij onderhoud door eens de intercooler slangen los te nemen, kijken of er geen vocht op hoopt.
Verder zijn ze best bullitproof voor renault begrippen.


EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev