Advertenties


Mistlampen stellen

Gestart door Priyesh, 26 juni 2021, 12:48:37

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Priyesh

Voor de apk kreeg ik te horen dat mijn mistlampen gesteld moeten worden. Maar ik zie nergens een stelschroef. Weten iemand van jullie waar die zit?

mark

Een beetje autobedrijf stelt ze gelijk ff af. Je zult toch een koplamp afstel apparaat nodig hebben.

mark29

Belachelijk, erop afkeuren als het stelapparaat ervoor staat.
Wat verwachten ze dat een hobbybob dat dan thuis doet?
Dan kunnen ze dat toch gelijk doen.

henkwijers@hotmail.com

Was  dat  een  echte  garage?

Nog  nooit  mee  gemaakt.

Advies  ga  voortaan   naar   een  Garage  Die  Vakkundigheid  en  Service  hoog  in het  vaandel  heeft  staan.

Want  SUCCES  IS  GEEN   TOEVAL.

Priyesh

Zo erg is het niet hoor. Ik heb het gevoel dat er iets niet goed begrepen wordt. Het gaat om de mistlampen, die onder in de bumper zitten, dus niet de koplampen.

mark

Ook die moet je dus afstellen met het koplamp apparaat...

Priyesh

Ik heb vorige week de auto naar de garage gebracht om te laten keuren. De uitkomst hiervan was dat de koplampen dof waren, deze gesteld moesten worden en ook de mistlampen.

Toen ik vroeg of hun voor mij de koplampen konden stellen vertelde hij dat er geen lichtbeeld is omdat de koplampen dof zijn. Hiervoor hoeven er gelukkig geen nieuwe koplampen in maar dienen gepolijst te worden. Toen ik vroeg of ze de mistlampen konden stellen vertelde hij mij dat dat te veel werk is voor hun. Dat vond ik wel een beetje apart. Maar als ze niet werken zou het ook goed zijn. Dus ik heb een polijstset gekocht, zelf de koplampen gepolijst en de zekering van de mistlampen eruitgehaald. Vandaag is de auto goedgekeurd.  !-!

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev