Advertenties


hoe stoel verwarming matjes inbouwen

Gestart door ronnieD, 30 mei 2021, 10:31:11

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

ronnieD

Ik heb een set stoelverwarmings matjes gekocht die ik onder de leren bekleding van de voorstoelen in wil gaan bouwen. hoe kan ik deze het best aansluiten zodat de stroom er af gaat als ik de auto uitzet ?  Heb iets gelezen dat dit het best via de zekeringkast kan maar weet niet zeker.
Auto is megane cc 2006

Felix

Ik heb dat destijds ook gedaan bij mijn Megane II.
Ik heb daarvoor een kabelboompje gemaakt volgens de originele Renault schema's en met originele Renault schakelaars (heb ik nog twee van liggen trouwens).
Als je het makkelijk wil doen dan kan je misschien een universeel setje inbouwen en de voeding bij de zekeringenkast aftappen bij de zekering voor de stoelverwarming (?)

Bij de Megane II is de bekabeling bij sommige uitvoeringen voor een groot deel aanwezig. Dat zou je even kunnen controleren door te kijken naar de pinbezetting van de stekker onder de voorstoelen en of de stekkers voor de schakelaar aanwezig zijn als je het kapje van de handrem los maakt.

ronnieD

dankjewel, ik ga daarna kijken als ik tijd heb. als je eventueel die originele schakelaars wil verkopen stuur me dan een berichtje aub.

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev