Advertenties


stomme vraag? navigatie?

Gestart door sjaak109, 25 mei 2021, 15:02:23

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

sjaak109

hoi,

heb intussen zo,n 5000 km gereden met mijn megane 3 station bose met carminat systeem.
geheel tegen mijn principes in heb ik de navigatie officieel tegen betaling geüpdatet. (reed al jaren met de gratis Here)
maar ik begin me nu te irriteren over de navigatie stem.
deze krijg ik alleen als ik de radio aanzet. ik moet dus verplicht samen met de vrouw naar 100% nl luisteren terwijl ik normaal zo gauw ik instap de radio uitgooi.
waarom heb ik geen stem als ik de radio met het bovenste knopje uitzet? en nee hij staat niet op mute en ja in de instellingen heb ik de stem aanstaan. heb ook al in de handleiding gekeken maar daar schiet ik ook niks mee op.
help alsjeblieft wordt gek van Guus Meeuwis en consorten.

f1team

Je kan toch stem veranderen . Ik snap eigenlijk niet wat je bedoelt

sjaak109

ik kan alleen een stem horen als ik de radio ook aan heb. ik heb een hekel aan radio.
radio uit, geen stem.
tuurlijk kan ik de stem veranderen. maar waarom? ik hoor hem niet als de radio uit staat.

Meg3

Als de navigatiestem aanstaat, moet je de radio aan laten staan en dan op de mute knop drukken achter je stuur. De middelste knop op die radio hendel achter het stuur. Dan gaat de muziek/radio op mute/stop maar moet de navigatiestem nog wel doorkomen. Als je de radio uitzet met de uitknop dan gaat het hele systeem op zwart.

sjaak109

Bedankt! ga ik proberen. was die hele handle vergeten achter het stuur. gebruik hem ook niet omdat ik niet zie wat ik doe en dan van alles indruk.
goeie! ga het proberen.

sjaak109

handle maakt niets uit. radio en navigatie geluid gaat uit.
heb ergens gelezen (er is al heeeeeel veel over gevraagd) dat als je de aux knop indrukt en uiteraard er geen usb stick er in hebt,
je het geluid van de navigatie aan hebt maar geen radio meer.
ben benieuwd wat voor slim persoon zo iets bedacht heeft. gaat helemaal nergens om.
in elk geval bedankt. mijn radio is nu gelukkig uit.

henkwijers@hotmail.com

Iemand  die   iets    vraagt  is niet  stom

  Iemand die  nooit  iets  vraagt   blijjft  altijd ........???????

  Succes  is  geen   toeval.

Henk

Meg3

Graag gedaan. Een forum is om elkaar te helpen! En zoals Henk zegt, vragen is niet stom.

Maar begrijp ik nu goed dat het probleem dus niet opgelost is?

sjaak109

oeps antwoord niet gezien.
nee is niet opgelost. ging een paar keer goed dat ik de usb koos en dan wel stem navigatie geen radio. nu zegt hij heel hard bliep en blijft de radio aan.
ik zet nu het geluid van de radio zacht en dan blijft de navigatie het wel doen.

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev