Advertenties


setting om naam radiostation te zien naast kilometerteller

Gestart door haelewyn, 27 juni 2020, 08:28:24

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

haelewyn

Na installatie van een nieuw toestel RLink2 in mijn auto heb ik niet langer de naam van het radiostation op het display naast de kilometerteller.
Bij een GSM gesprek komt het nummer van de gesprekspartner wel op die plaats te staan.

Ik heb geen setting kunnen vinden die dat regelt. Heeft iemand een idee waar die setting staat ?

A110

Dat doe je toch via een knopje op het stuurwiel aan de rechterkant. Ik weet even niet welke het is uit mijn hoofd.
www.jwa-autoservice.nl
www.inwendige-motorreiniging.nl

Clio Hybrid 140

haelewyn

Geen idee.
Met de knopjes aan het stuurwiel kan ik wel het volume dempen of regelen, van bron wisselen... maar ook de naam van het radiostation tonen of niet ?

Fremer

Je kunt het tevoorschijn toveren door op het knopje links van de 2 telefoontjes (op het stuur) te klikken. Dan komen er verschillende opties voorbij waaronder de aanduiding van het radiostation.
Ik had graag 2 foto's willen toevoegen maar dat lukt mij op een of andere manier niet.

haelewyn

#4
Bedankt aan allebei.
@A110 : ik dacht dat je die satelliet bedoelde naast het stuur. Je zal het ook wel juist bedoeld hebben, vermoed ik.

Voor de anderen. Niet vergeten dat die knop met de twee vierkantjes bestaat. Ook dat de mogelijkheden om dingen te laten verschijnen op het display verschillen naargelang welke rijmodus je instelt.
In Sport Modus kan je bv Ps en Nm op het scherm zien. In ECO is dat dan een balkje dat het verbruik aanduidt.
Je kan er ook een aanduiding van de GPS plaatsen. Of het radiostation waar je naar luistert of de media track..

Veel plezier ermee. Ik was dat knopje al volledig vergeten.


A110

Ja dat knopje bedoelde ik ook.
Fijn dat het weer werkt.
www.jwa-autoservice.nl
www.inwendige-motorreiniging.nl

Clio Hybrid 140

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev