Advertenties


Abonnementen verlegen... (Tom-Tom Traffic, Digital Services, Discovery Services)

Gestart door knight-rider, 31 januari 2020, 01:57:13

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

knight-rider

Ik heb mijn Megane bijna 3 jaar en binnen een paar weken vervallen de abonnementen van een paar zaken binnen de R-link. (Tom-Tom Traffic, Discovery Services en Digital Services)
In de R-link zelf kreeg ik al berichten dat ik deze abonnementen moet verlangen om verder van deze diensten te kunnen blijven genieten.
Ik had de keuze om dat rechtstreeks via de R-link te doen, of online of bij de dealer.
Nu rechtstreeks in de R-link lukte niet, hij deed gewoon niks, nu had ik een poging gedaan om dit online via de R-link store te doen, maar ook dat blijkt niet te lukken  :?
Ik kan kiezen net als in de R-link zelf kiezen om te verlengen, maar ook in de R-link store doet hij dan gewoon niks ...

Iemand die al hetzelfde geprobeerd heeft? Lukte het bij jullie wel, of ook niet en is via de dealer de enige optie wel werkt??

knight-rider


Cocoon

Ik niet, sorry.
Mijne is pas twee geworden...

Abdelitto

Bij mij had ik gewoon verlengd omdat de mijne  al 3 jaar en 3 maanden oud is. Alles gewoon gelukt via RLink Store.

knight-rider

Nu zie ik inde R-link dat TomTom Traffic & Connectivity wel kan, maar dat zijn de Digital Sevices en de TomTom Traffic.
De Discovery Services zitten daar echter niet bij en kan ik ook nergens terug vinden om aan te kopen.

Wat houd dat trouwens in de Discovery Services en die Digital Services wat ook dat is mij niet helemaal duidelijk  :?

knight-rider

Citaat van: knight-rider op  6 februari 2020, 22:58:08
Nu zie ik inde R-link dat TomTom Traffic & Connectivity wel kan, maar dat zijn de Digital Sevices en de TomTom Traffic.
De Discovery Services zitten daar echter niet bij en kan ik ook nergens terug vinden om aan te kopen.

Wat houd dat trouwens in de Discovery Services en die Digital Services wat ook dat is mij niet helemaal duidelijk  :?
Niemand die hier wat meer uitleg over kan geven?

knight-rider

Ik zal moeten zien wat ze bij de dealer zeggen, ik moet toch langs voor een onderhoud (moet nog een afspraak maken).

Waarom moeten ze iets simpel altijd zo ingewikkeld maken?

knight-rider

En zelfs bij de dealer wisten ze niet juist hoe het in elkaar zat, ze hebben er een hele tijd naar zitten zoeken, maar eigenlijk weet ik nog niet meer ...


mark29


knight-rider

Google, dit forum, langs geweest bij de dealer.

3 maart moet de auto op onderhoud, misschien dat ze dan iets meer weten ...

B44

Met enig kunst- en vliegwerk is het mij gelukt via de R-Link store.

Misschien heb je een browserprobleem? Ik ben Mac gebruiker. De R-Link store werkt bijvoorbeeld niet goed in Safari, maar in Opera wel. Zoiets kan bij Windows browsers misschien ook spelen. Succes!

knight-rider

Ik heb al edge, firefox op de laptop en google Chrome op de smartphone geprobeerd, allemaal hetzelfde.

Maar wat is jou gelukt, allemaal (alle 4), of enkel de "TomTom Traffic & Connectivity" (zijn enkel Tom Tom Traffic en Digital Services).

Dat laatste kan ik namelijk ook aankopen, maar ben op een ander probleem uit gekomen wat dat betreft, je kan enkel met kredietkaart aankopen en dat heb ik niet.

B44

Alleen de TomTom, maar de webshop lijkt voor alles goed te werken in Opera.
Wel met creditcard inderdaad.
Je zou Explorer mss nog kunnen proberen, maar het betalingsverhaal blijft natuurlijk.

knight-rider

Ik heb al een paar keren met Renault contact gehad met de vraag om ook de mogelijkheid om bancontact te gebruiken toe te voegen aan de site.
Iedere keer krijg ik antwoord dat ze er naar zullen kijken, maar ze doen er geen hol aan.

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev