Advertenties


Waar klussen jullie

Gestart door erik161, 26 augustus 2005, 07:27:43

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

erik161

Degenen met een werkplaats ofzo hebben wel geluk. Ik moet ook alles voor de deur doen. Tot op heden heb ik geen inbraken in m'n auto gehad en ik hoop het ook nooit mee te maken.

Laatst had ik wel een leuk voorval. Toen had ik m'n hele auto leeg. Per ongeluk had ik de deur op een kier laten staan. 's nachts om 2 uur een kabaal op straat en een gebonk op de deur. Ik schrok me wezenloos. Toen hoorde ik iemand zeggen:  He, alles is uit die auto gejat. Zelf de stoelen en banken hebben ze meegenomen.

Is dat diefstal preventie of wat?


Ferdi

onder de carport achter ons huis... 9 meter lang en 4 meter breed  ;) en als ik mijn auto ergens parkeer... en ik vertrouw de mensen daar niet laat ik per ongeluk ff mijn alarm afgaan....  ;)  :D

Dennis Postma

Eerder deed ik veel bij paps en mams voor de deur, nu ik daar niet meer woon is het een beetje een probleem om hier op de parkeerplaats te knooien, de huisbaas sprak me al aan toen ik even m'n achterbumper wou monteren, gelukkig kan ik ook (bijna) altijd terecht in de werkplaats bij m'n schoonvader z'n autobedrijf, maar dat is weer in Dronten dus daar ga ik alleen heen met grote klusjes, de rest gebeurd tegenwoordig gewoon bij paps en mams thuis en anders gewoon toch stiekum hier bij de flat   ;)

MB82

Gewoon thuis onder de carport met zo goed als geen pottenkijkers.

bas1984

of voor de deur....

of bij me oma... heb ik een klein werkplaatsje  ;D

Timo Zuiderduin

ik klus niet,.. voor mij word het gedaan :) :)

Benjamin Renon

Meestal voor de deur voor de kleine dingetjes en de werkzaamheden die langer duren hebben we een garagebox...
Daily: RMC 1.6 8v 90 pk SOLD Clio 1.6 16v Dynamique Luxe SOLD Mégane 2 RS F1 team 2006
Performance parts: www.part-box.com

Renault Mégane Club ook op facebook!
https://www.facebook.com/pages/Renault-Megane-Club-RMC/123715931060265

bpoort

tot voorkort mocht ik altijd bijna mijn moeder of vriendin in de renault garage klussen. nu er nieuwe regels ingevoerd zijn mag dat niet meer :(

RaymondTroost

Hihi ik op de oprit van 35 meter lang en 10 meter breed 8)

Of bij een maatje van mij in een grote schuur.. Voor het betere vakwerk :D

ERIC L.

voor de garage deur af en toe kijkers en anders in de garage als het slecht weer is of te koud

maar niet vervelende potte(n) kijkers anders stuur ik gewoon de  :police: op ze af hehehehe O0

ppveenstra

Citaat van: Decepticon#1 op 26 augustus 2005, 10:56:49
Grote klussen aan ex- en interieur gebeuren in een dorpje vlakbij mijn stadje Dokkum. Daar heb ik de beschikking over een grote 'schuur' met een spuitcabine. Daar kun je rustig alles laten doen, maar wel ff de deur op slot als we ff weg gaan of iets gaan eten. Echt een perfecte plaats.? :D

Peter

Ik hoor net dat ik voortaan naar dokkum moet voor mijn klusjes :)

toeter

een goede vriend, ex-automonteur, heeft een loods (kleine 100m2) incl brug en gereedschap.? Als ik de spullen aanlever vindt hij het al snel goed!!

Hij zei laatst al dat we maar een weekie vrij moesten nemen om eens flink aan de slag te gaan.

MB82

Het is alweer bewezen dat onder de carport naast het huis in Apeldoorn niet meer veilig is >:( :police:

ERIC L.

wat hebben ze uitgevreten dan daar :police:

MB82

Alle audio uit de auto van mijn broertje gejat >:( niks aan te doen, verzekeringswerk.

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev