Advertenties


Muntenhouder stuk.

Gestart door knight-rider, 13 november 2019, 22:56:44

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

knight-rider

In de Megane zit er links net boven het klepje van het zekeringskastje zo een houdertje waar je 3 muntjes in kan vastklikken (ik gebruik het eigenlijk om sleutels in te steken), maar in van de drie vakjes is nu stuk er is een pinnetje afgebroken.
Een paar weken terug ben ik bij de dealer geweest en ze gingen dat onderdeel bestellen en zouden mij laten weten wanneer het binnen was, maar tot op heden nog niets van de garage gehoord.

Nog iemand waarbij dit onderdeel al beschadigd is geraakt.

mark29

Misschien backorder? Keer achteraan bellen dan.

Cocoon

Geen idee dat dat er zat.
Nog nooit gebruikt.
Kan dus ook (nog) niet beschadigd zijn in mijn auto.

Ga straks eens kijken of ik het kan vinden...

!-!

Abdelitto

Niet opgemerkt. Ik ga zo kijken.

Cocoon

Citaat van: Cocoon op 15 november 2019, 08:24:58
Geen idee dat dat er zat.
Nog nooit gebruikt.
Kan dus ook (nog) niet beschadigd zijn in mijn auto.

Ga straks eens kijken of ik het kan vinden...

!-!

Heb alles afgezocht maar niets gevonden, dus bij mijn versie geen muntenhoudertje...  :neen:

knight-rider

Ik heb effe een foto op het net gezocht waar ik de munthouder op kon aanduiden.


Abdelitto

daar zit toch koplamp regelaar?

knight-rider

Bij mij, en verschillende anderen (want heb toch al verschillende foto's gevonden) zit daar dus blijkbaar een houder voor 3 munten.
Hier nog een voorbeeld waar je vrij duidelijk de muntenhouder ziet zitten.


Ik zou niet eens weten of en waar er bij mij een regeling voor de koplampen zit.
Ik heb led koplampen, misschien dat dat er iets mee te maken heeft??

MadBull


Abdelitto

Vandaar. Ik heb geen LED koplamp. Ik heb wel achteraf ingebouwd LED XENON maar daar heb ik gewoon een knopje voor mijn koplamp regelaar



Zie je daar links onder gewoon een draaiknop, zo heb ik.

adinsx

Ik ga morgen ook maar eens goed kijken in mijn 2018 GT, maar dit is me echt nog nóóit opgevallen. Ik heb overigens ook full-led (Standaard op de GT), maar wél de hoogteregeling hoor, dat wieltje zeg maar.

Jij had een vroege GT toch @Knight-rider?
Terug op snelheid met volle Mégane IV Estate GT205 in Iron Blue

knight-rider

Ik heb mijn GT van februari 2017.

Ik heb niks meer gehoord van de garage, zal begin volgend jaar wel zien wat ze zeggen, dan moet hij toch binnen voor onderhoud (en hopelijk een update van de R-link)

Jacob

Ik reed toen een GT-line uit 2017, ook met full led en had een muntenhouder (en geen wieltje).


adinsx

Mijn Estate GT is in 12-2017 gebouwd, 02-2018 afgeleverd en heeft echt het draaiwieltje voor de hoogteregeling van de led-lampen. Nu weet ik wel dat de regelgeving omtrent led is veranderd, waarbij hoogteregeling en sproeiers niet meer verplicht waren. Dus wellicht is het toch ergens gewijzigd.

Zal straks eens een foto maken van mijn interieur.
Terug op snelheid met volle Mégane IV Estate GT205 in Iron Blue

knight-rider

Afgelopen week bij de dealer geweest.
Afspraak gemaakt voor een onderhoud en uitleg gevraagd ivm die abonnementen waarover ik het al in een ander topic had.
Ze hebben dat ding dus nog altijd niet kunnen vast krijgen.
Vinden nergens de juiste code om het te bestellen, wat ze wel kunnen bestellen is een gesloten afdekkapje voor op die plaats

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev