Advertenties


kaarten versie V2018.12?

Gestart door ROBIN GT, 15 oktober 2019, 15:48:19

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

ROBIN GT


Ik ben daar echt nooit zo rap mee, maar ik zie er hier nog niks over geschreven.
Ik zal toch niet de eerste zijn die in de toolbox kaarten Europa V2018.12 krijgt aangeboden?

Megane lV GT 205

Abdelitto

Citaat van: ROBIN GT op 15 oktober 2019, 15:48:19
Ik ben daar echt nooit zo rap mee, maar ik zie er hier nog niks over geschreven.
Ik zal toch niet de eerste zijn die in de toolbox kaarten Europa V2018.12 krijgt aangeboden?

Ik had het vorige week gedaan. Ik zie nog geen verschil eerlijk gezegd. Maar ik heb nog geen verre afstanden gereden om te zien of nieuwe wegen wel in zijn opgenomen of wachten op V2019.06

knight-rider

#2
Ik heb gisteren nog gekeken, maar bij mij staat er nog geen nieuwe update tussen  :?

Edit: Net gekeken, vandaag staat die d'r blijkbaar wel tussen, nu nog eens de tijd vinden om die d'r op te plaatsen.

knight-rider

wtf, ik ga vandaag kijken om de kaarten de downloaden en de update is ineens verdwenen  :? :? l- l-

adinsx

Citaat van: ROBIN GT op 15 oktober 2019, 15:48:19
Ik ben daar echt nooit zo rap mee, maar ik zie er hier nog niks over geschreven.
Ik zal toch niet de eerste zijn die in de toolbox kaarten Europa V2018.12 krijgt aangeboden?



Nee zeker niet, alleen is de activiteit hier wat minder. Ik plaatste het op Renaultforum op 24 september. Helaas dit forum even vergeten de laatste tijd (nu aan het bijlezen  ;) )
https://www.renaultforum.nl/forum/topic30377.html#p222939

Wat een fijne website is om over de laatste updates meer te weten: https://www.gps-rlink.com/
Terug op snelheid met volle Mégane IV Estate GT205 in Iron Blue

knight-rider

Afgelopen nacht de update kunnen doen, alles ging perfect, maar blijkbaar zit een nieuw weg die al van begin dit jaar bestaat er gewoon nog niet in  :?

knight-rider

Ik zie net dat de update ook nog altijd on-line staat terwijl ik die wel al op de auto heb gezet.  :?

Abdelitto

Ja dat heb ik ook, niet op letten......

knight-rider

Toch raar, hij weet dat de update gedaan is, en toch blijft hij getoond worden als nog te updaten  :?

knight-rider

Ik zat de afgelopen dagen terug op de pagina van de R-Link (ivm verlenging / vernieuwing van abonnementen) nu staat hij niet meer vermeld als nog te updaten.
Maar heb daarstraks de info van de auto nog eens op usb gezet en de toobox zegt nu dat ik de mapupdate wel nog moet downloaden ...  8)7 8)7 :wtf:

knight-rider

Blijkbaar is er al een nieuwe kaartupdate beschikbaar, Kaart van Europa V2019.06(Release Store 2020.Q2)

Cocoon

Net ook gekeken, bij mij staat hij er nog niet tussen...

knight-rider

Ik ben aan het kijken om mijn abonnementen te verlengen (staat hier al een ander topic over) en daarmee zag ik het toevallig, heb hem ineens op usb stick gezet.

knight-rider

De update staat erop, maar ik merk geen enkel verschil  :?

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev