Advertenties


Computerstoring of toch wat anders?

Gestart door Rattlecanned, 16 februari 2019, 08:57:44

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

mark29

Granulaat reinigen? maar meestal zijn het dan de inlaatkleppen.

Rattlecanned

Ik heb eigenlijk geen idee met wat het is gereinigd is....het heeft niet geholpen, met een camera is vastgesteld dat er schade is aan een uitlaatklep.

Kosten 3000 euro.........nou stelde ze een coulance regeling voor van 50/50.....redelijk.
Wat komt er kijken bij zo'n reparatie naast koprevisie? Mijn reguliere garage heeft namelijk een bedrag staan van 1500/2000 euro.....

Ik baal als een stekker, linksom of rechtsom...dit kost veel geld....voor een auto uit 2010 welke begin juni heb aangeschaft voor 8250 euro.

Iemand die een uitweg weet uit deze situatie?

Rattlecanned

Heb dit gezeik met mijn vorige megane 1.6 16V ook gehad...twee jaar terug, 2200 euro.
Ditt kwam toen door een losse bougie waarvan de "pikkies" waren afgebroken en schade aan beide uitlaatkleppen had veroorzaakt.

In dit geval is het een mysterie wat deze schade heeft veroorzaakt.....
Ze zeggen wel eens dat er geen slechte auto's meer gemaakt worden......laat mij nou altijd de uitzondering kopen 🙄

Daan

Dit verhaal heb ik 1 op 1 hetzelfde, gelukkig niet al te vaak. Motorlampje brandt 1x in de maand en ESP melding 4x per jaar waarbij de auto in noodloop springt. Motor uit en aan werkt, alle meldingen weg. Ook meerdere keren naar laten kijken maar ze kunnen allemaal niks vinden. Rij al 3 jaar zo zonder problemen, afkloppen... 8)7
Renault Megane Estate 130 Tce Bose

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev