Advertenties


Dashboard lampje

Gestart door marisje20, 28 mei 2019, 20:10:55

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

marisje20

Hoi,

Ik reed onderweg naar huis van mijn werk. Na ongeveer 3 km ging er een lampje op mijn dashboard branden. Een spiraal en daarvboven een rechthoek met een soort van hartslag hij begon hoge toeren te maken terwijl ik me gas los liet. Heb de auto aan de kant gezet en hem uitgezet. Na paar min heb ik de auto weer gestart. Na een paar meter weer het lampje aan alleen nu verloor hij vermorgen. Weer aan de kant gezet. Weer uit. Na paar min weer aan. Lampje begon weer te branden maar ik verloor geen vermogen of iets. Ben naar het huis van me ouders gereden. Heb hem een half uur uitgezet en toen weer aangedaan. Ging geen lampje branden en auto liep gewoon netjes. Mijn vader heeft nog een rondje gereden ook op een weg waar je 80 mag rijden maar had na 10 min nog nergens last van. We hebben de motor aangelaten en onder de motorkap gekeken. Maar is niks geks te zien. Enig idee wat dit kan (kon) zijn?


Nikk

Ik weet het niet uit mijn hoofd maar in het instructie boekje van de auto staan alle icoontjes beschreven dus kijk daar even in als het kan. Als die rode rechts onderin aan is terwijl de handrem er niet op staat gok ik dat dat waarschuwing is voor te laag niveau remvloeistof in je reservoir
Megane Cc     Tech line     2.0 16v Bleu Crepuscule  Automatic '08
Megane break RXT           1.6 16v Bleu Crepuscule  Automatic '00
Espace           The race    2.0 16v  Gris Titane "02

marisje20

Hoi dit is een voorbeeldplaatje. Bij mij brand alleen dat icoontje met spiraal en rechthoek met hartslag..

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev