Advertenties


12v outlet Mégane 3 constant onder spanning?

Gestart door yourics, 25 maart 2019, 09:18:07

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

yourics

Hoi,

Is het normaal dat de 12v outlet voorin van de Mégane 3 (2013) altijd onder spanning staat? Dit hoort toch alleen op contact te zijn? Achterin heb ik nog niet getest wat deze doet.
Of springt de auto al op contact wanneer ik in de auto stap? Ik kan mijn auto namelijk ook keyless starten.
Ik heb mijn telefoon lader ingestoken en deze staat al aan voordat ik op de start knop heb gedrukt.

Hoe zou ik dit eventueel kunnen testen? Lampje erin zetten en weglopen? Of zijn er makkelijkere methodes?

Graag hoor ik jullie ervaringen/ideeën!

Thx!
Youri

mark29

In de auto zitten, op slot doen met de kaart dan een keer, en even wachten. Russtroom kan eventjes duren.
Met die handsfree komt er al spanning op diverse dingen als jij in de buurt komt met de sleutel.

Voor de routeservice diverse meldingen gehad, clio, klant zevert dat de radio aanblijft, zo tablet ding.
Kom je eraan, staan ze met de sleutel naast de auto  :x :x
Tijd verspilling dat.

yourics

Citaat van: mark29 op 25 maart 2019, 09:29:41
In de auto zitten, op slot doen met de kaart dan een keer, en even wachten. Russtroom kan eventjes duren.
Met die handsfree komt er al spanning op diverse dingen als jij in de buurt komt met de sleutel.

Voor de routeservice diverse meldingen gehad, clio, klant zevert dat de radio aanblijft, zo tablet ding.
Kom je eraan, staan ze met de sleutel naast de auto  :x :x
Tijd verspilling dat.
Super! Bedankt voor je reactie.
Weet ik in ieder geval dat ik mijn koelbox op vakantie ingestoken kan laten zonder dat heel mijn accu leeg getrokken wordt.  :P
Ga het toch even voor de zekerheid controleren middels jou methode.

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev