Advertenties


Dopje lendensteun Mégane 3

Gestart door yourics, 18 maart 2019, 19:27:40

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

yourics

Hallo allemaal!

Ik ben vanaf donderdag trotse eigenaar van een zwarte Renault Mégane Bose hatchback uit 2013!
Deze auto is zéér goed onderhouden en ziet er nog bijna uit als nieuw!
Er mist echter 1 ding, waardoor de hendel van de lendensteun los aan de stoel hangt (werkt wel nog).
Het (ronde) dopje wat hierop hoort zit er namelijk niet meer op.

Nu vroeg ik mij af of iemand van jullie zo vriendelijk zou willen zijn foto's van dit dopje te maken, eventueel gedemonteerd.
Ik heb namelijk totaal geen idee hoe deze eruit ziet en kan er ook nergens aankomen.

Ik heb een 3D printer thuis staan en wil hiermee proberen het dopje zelf te maken. Mocht iemand de tijd en zin hebben om een aantal foto's te maken van het dopje, zodat ik deze na kan maken in een 3D teken programma dan zou ik hier super mee geholpen zijn!!

Alvast super bedankt  !-!

Groet,
Youri

mark29

Leuk idee. Maar voor een paar euro kan je hem ook bestellen bij de dealer.

yourics

Citaat van: mark29 op 18 maart 2019, 20:40:40
Leuk idee. Maar voor een paar euro kan je hem ook bestellen bij de dealer.
Toch wél!?  :shocked:
Dat is mooi! Daar gaat mijn voorkeur eigenlijk ook naar uit. Kan ik die gewoon bij een renault garage halen? Of hoe werkt dat? (eerste auto  8)7)

Felix

Bij de dealer verkopen ze niet alleen auto's  ;)
Loop naar binnen en zeg dat je een onderdeel wil bestellen, geef je kenteken door en zij zoeken het verder voor je uit.
Wat nog mooier is, en dan weet je ook zeker dat het goed gaat, is zelf vantevoren uitzoeken welk bestelnummer je nodig hebt. Dat kan bijvoorbeeld op https://partsouq.com/en/catalog/genuine/locate?c=Renault (even je chassisnummer invullen) Geef dat nummer (eventueel telefonisch) door en ze bestellen het voor je.

yourics

Heb een complete set moeten bestellen bestaande uit 2 hendels en 2 dopjes.
Kosten: 34 euro.
Maar dan loop ik niet het risico de hele hendel er per ongeluk af te slopen.

Bedankt voor jullie input!

mark29

En meteen voorraad. Of je verkoopt het.

yourics

Citaat van: mark29 op 27 maart 2019, 14:54:56
En meteen voorraad. Of je verkoopt het.
De set is voor een rechter en linker stoel. Volgens mij heeft mijn passagiersstoel geen lendesteun. Heb dus niets aan dit onderdeel. Wellicht is verkopen via ebay ofzo wel een goede optie inderdaad :)

Harmen1993

Meestal biedt een van die Chinese websites ook wel uitkomt, meestal voor een spotprijs, en het past goed.

i2paq

Ik had er maar eentje nodig, dus werd de set in 2'n gedeeld.

Koste mij 15,-  :q
Renault Mégane III 1.5 dCI Hatchback (2012)

yourics

Citaat van: i2paq op 22 juni 2019, 14:31:54
Ik had er maar eentje nodig, dus werd de set in 2'n gedeeld.

Koste mij 15,-  :q
Lucky you! Ik moest ze alle 2 kopen... 30 euries..

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev