Advertenties


Iemand ervaring met Feretti Cars Hillegom?

Gestart door yourics, 11 maart 2019, 12:06:56

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

yourics

Hallo allemaal,

Ik zie regelmatig mooie Meganes voorbij komen bij een autogarage in Hillegom, genaamd Feretti Cars.
De reviews op google zijn voor het merendeel deel positief, maar veel reviews lijken op nep accounts. Dit valt echter niet echt te controleren.
De auto's lijken een redelijke prijs te hebben, alhoewel de meeste nét iets onder de prijs liggen zoals ik heb berekend op verschillende websites. Veel auto's zijn import, dus wellicht dat ze daarom goedkoper zijn?
Vandaar dat ik hier wil vragen of mensen ervaring hebben met deze autogarage en mij hopelijk kunnen helpen met het kopen van mijn eerste auto!

Alvast bedankt.

Groet,
Youri

Ik hoop dat dit de juiste categorie is om deze vraag te stellen.

mark29


yourics

Citaat van: mark29 op 11 maart 2019, 12:40:02
Wat voor auto wil je hebben.
Ik heb deze op het oog http://feretticars.nl/voertuig/renault-megane-estate-1-5-dci-gt-line-bose-leder-navi-airco-6versn-led-lmv-pdc/

Daarnaast heb ik deze gezien, maar die heeft een APK historie waar ik iets minder vertrouwen in heb. Ben echter verre van een monteur dus weet niet of dit in de toekomst ook nog voor problemen kan zorgen: http://feretticars.nl/voertuig/renault-megane-1-5-dci-bose-5drs-hatchback-leder-navi-airco-camera-6versn-led-lmv-pdc/

Hopelijk is het toegestaan deze links te plaatsen?

mark29

Vind die eerste kwa uitvoering 10x mooier, en een station trekt mij persoonlijk meer, en is makkelijker met verkopen naderhand.
Die poetser heeft goed zijn werk gedaan.
Let erop dat de riem vervangen is. En koop alleen een auto met een sluitende nap. Waar alle boekjes bijzitten, minimaal 2 sleutels etc.
Er is zo veel keus dus de mogelijkheid om een beetje eisen te hebben om een mooie complete auto te kopen kan.

Ja ik ken heel het bedrijf niet, neem een monteur mee die je kent, ga op je gevoel af, er staan belachelijk veel megane`s te koop dus vergelijken kan je heel goed doen dan. Het zijn in ieder geval goede auto`s, gebruik de zoekfunctie van dit forum, tips over deze autos zijn er zat en word regelmatig gevraagd namelijk.

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev