Advertenties


audio Megane 2

Gestart door flo amsterdam, 10 maart 2020, 09:13:40

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

flo amsterdam

oke..

versterker / pioneer radio / pioneer achter speakers / pioneer compo set voor / subwoofer / alle benodigde kabels...

MAAR

ik leg speaker draaden van de versterker naar de speakers voor (compo set)
volgens mij zou ik deze draaden naar n scheiding filter moeten leggen, en vervolgens van daar naar de deur speakers en de dash tweeters, TOCH...?

echter geen idee waar het huidige standaard renault filter ligt verstopt!
weet iemand dat, of weet iemand hoe ik die set moet aansluiten op mn versterker...


huidige setup is:
standaard radio / standaard bedrading / achter speakers vervangen voor pioneer / voor speakers vervangen voor pioneer speakers (zowel in de deur als in het dash, dus mids en tweeters)

HELP :)
Airsoft Amsterdam, Dutch Monkeys - DM-01

zapp

#1
Volgens mij zit er helemaal geen scheidingsfilter in een megane, tenminste bij mijn meg2 nog nooit ontdekt.
Misschien een condensator op de tweeter om de lage tonen tegen te houden en hoog door te laten, maar verder is het allemaal vrij basic.

flo amsterdam

dat geloof ik gelijk...
maar hoe zou ik dan die compo set moeten aansluiten op mn versterker?

de pioneer compo set is namelijk geleverd zonder filter, deze is op de originele bedrading van de Megane aangesloten...
Airsoft Amsterdam, Dutch Monkeys - DM-01

flo amsterdam

zou t misschien zijn dat...

er filters op de tweeters zelf zitten...?
dat ik gewoon 1 set bedrading trek, en voorin de bedrading split... als de tweeters zelf het filter al doet, zou het probleem al zijn opgelost  8)7
Airsoft Amsterdam, Dutch Monkeys - DM-01

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev