Advertenties


Helaas is de Mégane naar een jaar weer verkocht......

Gestart door cortrans, 3 april 2019, 11:44:54

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

cortrans

Omdat ik ander werk gevonden heb per 1 mei, waardoor ik geen woon/werk verkeer meer heb, is de Mégane diesel te duur geworden om voor de deur te laten staan.
Ik ben nu met 10 minuten fietsen op de plaats waar de vrachtwagen achter een hek komt te staan.
Mijn prachtige Mégane IV Bose hatchback diesel die gekocht was omdat ik dagelijks tussen Beverwijk en Utrecht moest reizen is voor die klus dus overbodig geworden.
Ik heb hem ingeruild op een super zuinige Peugeot 2008 automaat van 2017 met een 86 pk benzine motor, wat alleen al aan wegenbelasting elke maand € 63,- scheelt en een tientje per maand aan all-risk verzekering.
Met veel plezier denk ik wel terug aan deze fijne Mégane waar ik zo trots op was.
Ik zal zeker blijven mee lezen op jullie forum, en dank iedereen voor de hulp bij de vragen die ik had. --
Maandag 8 april is de omruiling........ :cry:
Gr. Cor
(verkocht) Mégane iV Hatchback dCi 110 Bose, 8.7 inch R-link II, Easy Life Pack, kleur: Rouge Flammé. Staat nu op zwarte alu velgen van Dezent TD Dark met Kleber Krisalp met 205/55/16' winterbanden

www.beroepschauffeurs.com (HET forum voor de beroepschauffeur)

A110

Goedemiddag Cor,

Jammer maar begrijpelijk. De centje's zijn duur tegenwoordig. En een auto op diesel die stil staat kost heel veel geld.

Veel plezier met de Peugeot 2008. Ook daarin kan ik je wel weer van dienst zijn.
Ik zit ook op het Peugeot forum http://www.peugeot-meeting.nl/forum/index.php en zit uiteraard ook in die Franse hoek van auto's.
Wellicht haal je daar ook nog info vandaan.

Gr. Jeroen
www.jwa-autoservice.nl
www.inwendige-motorreiniging.nl

Clio Hybrid 140

cortrans

Hoi Jeroen,
Ik zal ook zeker op dat forum mijn blik laten werpen, en misschien tot ziens daar --
(verkocht) Mégane iV Hatchback dCi 110 Bose, 8.7 inch R-link II, Easy Life Pack, kleur: Rouge Flammé. Staat nu op zwarte alu velgen van Dezent TD Dark met Kleber Krisalp met 205/55/16' winterbanden

www.beroepschauffeurs.com (HET forum voor de beroepschauffeur)

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev