Advertenties


Dubbele LED pure vision

Gestart door Manutan, 20 december 2018, 00:35:21

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Abdelitto

Techniek van Golf dus VW zelf is gewoon veruit de beste toch wel. Ze lopen erg voor en je vind altijd wel gadgets ervoor of MODS. Vandaar dat ze ook erg gewild zijn en 1 van de beste verkochte auto's vanaf Golf 1, je kan de gekste dingen mee doen.

mark

De tuning/aftermarket scene voor Renault is niet zo groot.
Voor een vag is bijna alles makkelijk en goedkoop te verkrijgen. Als er al wat gemaakt wordt voor een Renault, moet je vaak ook de portemonnee trekken.

cortrans

Dat klopt inderdaad......
Ik was op zoek naar een aftermarket set voor de zon/donkere ramen opzij en achter voor mijn IV hatchback.....
Na lang aandringen ging de firma PrivacyShades.nl toch overstag om deze in hun programma op te nemen, pas ná 2 jaar na de introductie van de Mégane IV.
Voor de Golf 7 waren ze wel (vrijwel) direct leverbaar bij de introductie van de auto......
(verkocht) Mégane iV Hatchback dCi 110 Bose, 8.7 inch R-link II, Easy Life Pack, kleur: Rouge Flammé. Staat nu op zwarte alu velgen van Dezent TD Dark met Kleber Krisalp met 205/55/16' winterbanden

www.beroepschauffeurs.com (HET forum voor de beroepschauffeur)

adinsx

Ja, dat blijft. Voor mijn IV Estate heel lang bij Laitovo aangeklopt. Was zeer tevreden over de set in de III omdat ze veel fijnmazigere stof gebruiken dan PrivacyShades of Renault zelf. Sterker, de OEM set van Renault is naar mijn idee gewoon PrivacyShades qua gebruikte stof en montage.

Voor de IV had Laitovo het nog niet in het programma, uiteindelijk de originele set bij de dealer besteld. Prima set, maar het past nét iets minder goed dan ik van Laitovo gewend was.

Terug op snelheid met volle Mégane IV Estate GT205 in Iron Blue

Roadkill (Michiel)

Citaat van: Abdelitto op  1 januari 2019, 21:44:14
Techniek van Golf dus VW zelf is gewoon veruit de beste toch wel. Ze lopen erg voor en je vind altijd wel gadgets ervoor of MODS. Vandaar dat ze ook erg gewild zijn en 1 van de beste verkochte auto's vanaf Golf 1, je kan de gekste dingen mee doen.

Wut??? Het is dat hier een heel zeldzame Golf 4 staat op het werk, deze heeft namelijk heel bijzonder 2 werkende achterlicht units!, maar hoezo is de techniek van VAG beter??? Die hokken hebben ook tal van probs.
Slow&Low

Byebye WhattsApp, hello Telegram (same number, better app)

Een Renault is net zo betrouwbaar als de garage die het onderhoud doet!

Abdelitto

@Roadkill (Michiel)

Nou laten we wel eerlijk zijn, VW (VAG) is de assortiment veel wijder en groter dan bv de Megane of Renault. Was altijd zo geweest. Kon me al herinneren met de Golf 1 dat je al kant en klare bodykits kon bestellen met de gekste MODS voor verlichtingen e.d.. Toen de LED populair werden in koplampen e.d. was het al snel te zien op de GOLFS. Daarom is het ook zo populair. Moet zeggen dat VW toch wel verder is dan de Renault. Ook in de nieuwste technieken. Ik heb veel VW gereden en moet zeggen: toch wel 1 van de beste. Renault doet het wel goed alleen nog niet goed genoeg, ze hebben nog een lange weg te gaan maar moet zeggen met de Talisman en de Megane 4 is het een super grote stap voorruit.

BadEend

Nadeel van af fabriek LED verlichting is dat zodra er iets niet meer werkt de hele unit vervangen moet worden.
Dit omdat de hele unit dicht zit zodat er niks vervangen kan worden.

A110

Op youtube een filmpje gevonden waarbij je de mistlampen kan activeren als bochtverlichting via DDT4ALL programma.

https://www.youtube.com/playlist?list=PL0_lM34jB4W-P_XvmnT1dxEKMvjcf8WKj

Deze jongen maakt veel filmpjes met instellingen die je kan veranderen.

Heb de vraag gesteld of hij ook weet of je dus de "grootlichten" tegerlijk gedimd (om verblinding tegen te gaan) zou kunnen laten branden naast de dimlichten voor de looks zoals vele dit willen. Dit is niet mogelijk.
www.jwa-autoservice.nl
www.inwendige-motorreiniging.nl

Clio Hybrid 140

Hans 1982

Citaat van: A110 op 24 februari 2019, 13:05:24
Op youtube een filmpje gevonden waarbij je de mistlampen kan activeren als bochtverlichting via DDT4ALL programma.

https://www.youtube.com/playlist?list=PL0_lM34jB4W-P_XvmnT1dxEKMvjcf8WKj

Deze jongen maakt veel filmpjes met instellingen die je kan veranderen.

Heb de vraag gesteld of hij ook weet of je dus de "grootlichten" tegerlijk gedimd (om verblinding tegen te gaan) zou kunnen laten branden naast de dimlichten voor de looks zoals vele dit willen. Dit is niet mogelijk.






Morgen ga ik eens kijken of ik die corner Lights kan activeren want dat vind ik wel heel interessant.

mark

Je zou een "demon eye" led setje in kunnen bouwen.
Dan zaullen de koplampe  waarschijnlijk uit elkaar moeten, om de led te plaatsen. Google maar eens op demoneye.

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev