Advertenties


Kou laat boordcomputer IV GT resetten

Gestart door adinsx, 30 oktober 2018, 10:01:29

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

adinsx

Nope, geen krassen. Heb ik waar het kon meegeholpen met dingen vasthouden, lampje erbij etc. Het blijft toch altijd !@##$%^ al die verborgen klemmetjes.
Tja, hoe dat nou met de dagteller zit. Ik heb hem handmatig gereset vanavond. Wederhelft is nu met de auto weg, maar morgenochtend maar eens kijken of hij weer op 0,0 staat...
Terug op snelheid met volle Mégane IV Estate GT205 in Iron Blue

amvih

Citaat van: adinsx op  9 november 2018, 20:57:07
Tja, hoe dat nou met de dagteller zit. Ik heb hem handmatig gereset vanavond. Wederhelft is nu met de auto weg, maar morgenochtend maar eens kijken of hij weer op 0,0 staat...
Er staat me iets van bij dat dit in het eco driving menu zit, bij mij komt dit schermpje met een soort samenvatting na elke rit naar boven.
Overigens wordt ook bij mij de km stand niet gereset na elke rit, dit moet ik zelf doen, meestal doe ik dit na een tankbeurt.

adinsx

Ik heb geen ECO-stand op de GT @amvih ;).

Wel bemerkt dat nadat ik hem handmatig heb gereset, de dagteller niet meer naar 0,0 is gesprongen. Maar... ik juich niet te vroeg, want het is ook niet meer echt koud geweest afgelopen nachten.

Kortom, kom op met de kou ;)
Terug op snelheid met volle Mégane IV Estate GT205 in Iron Blue

hko

Even een oud topic afstoffen.....  o-)

Ik heb al een tijdje last van het zelfde probleem, alleen houd mijn dealer vol dat het geen bekent probleem is.
Heeft iemand de gegevens van een dealer die het probleem wel al onderkent heeft?

Ik zou ze graag in contact brengen met elkaar....  Y

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev