Advertenties


Dagrijverlichting in andere vorm?

Gestart door Tedo, 24 december 2018, 11:30:41

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Tedo

Er reed vanmorgen een recente Megane IV achter mij (XD- kenteken), en het viel me op dat deze als dagrijverlichting niet meer de C vormige banen naast de koplampen heeft, maar weer de standard (simpele) rechthoekige led-DRL-lampen. Weet iemand waarom dit is aangepast?

Tris

1.5 dCi EDC Bose estate 2016

Tedo

Inderdaad, dat was er zo een. Bijzonder dat het goedkoper is een nieuw/ander type drl te leveren op het basismodel. Zo spannend zijn die C-vormige nou ook weer niet.

Abdelitto

Is inderdaad de lagere versie. Die heeft ook geen RLINK2 Mediasystem maar gewoon een simpel klein display middenin.

cortrans

#4
Maan om nu te zeggen dat ik deze dagrijverlichting spannender vindt dan de C-chape led versie van mijn Mégane????......
Nee absoluut niet, dan is de mijne toch exclusiever vergeleken mer andere merken......
De Mégane 4 zie je van verre in je spiegel al aankomen, oké soms blijkt het toch een Talisman te zijn (als hij dichterbij is)
(verkocht) Mégane iV Hatchback dCi 110 Bose, 8.7 inch R-link II, Easy Life Pack, kleur: Rouge Flammé. Staat nu op zwarte alu velgen van Dezent TD Dark met Kleber Krisalp met 205/55/16' winterbanden

www.beroepschauffeurs.com (HET forum voor de beroepschauffeur)

Tedo

Het is juist niet spannender, omdat het de basis-uitvoering betreft.
Qua dimensies van de lampen voor en achter is de Talisman m.i. net wat beter in proportie.

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev