Advertenties


Geen sportief geluid meer in Sportstand

Gestart door knight-rider, 20 september 2018, 22:12:18

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

knight-rider

Vandaag nog eens in Sportstand gereden, maar het "sportieve" geluid uit de boxen kwam er niet  :?
Heb alles nagekeken en de instellingen stonden allemaal juist, maar het geluid kwam niet.

Iemand die weet waar het aan zou kunnen liggen, of die het zelfde probleem al gehad heeft?

knight-rider

Niemand?

't is nu niet dat ik dat geluid mis, ik ga d'r ook niet speciaal voor naar de garage gaan.

Zal dus begin volgend jaar als hij op onderhoud moet in de garage eens vermelden dat dit niet. meer werkt

mark29


adinsx

Met je hand op de speaker kun je meestal het verschil wel voelen tussen Sport en Comfort. Dat verschil is er niet meer?
Terug op snelheid met volle Mégane IV Estate GT205 in Iron Blue

knight-rider

Je kon dat ook goed horen tijdens optrekken.

Nee, er is dus geen enkel verschil meer.
Het enige verschil dat je nog hoord komt van de motor, omdat je in sportstand hoger in de toeren gaat.

Hannibal_

Gek...

Zal er eens tussen schakelen, weet eigenlijk niet hoe stevig het verschil hoorbaar is.
2009 C70 2.4i Summum magic blue, calcite; 2017 Renault Megane platine gris; 1972 1800E 2.0E; Vespa ET4

knight-rider

Heb vandaag nog eens zitten testen, maar werkt dus niet meer.

Niet dat ik het mis, het gaat toch vooral om het sportievere rijgedrag in de sportstand, dat fake geluid moet daar niet bij.
Al doet het natuurlijk wel iets met de beleving.

adinsx

Nog even gechecked vanmorgen (hand op de box), en hier werkt alles nog zoals het hoort. Dus met de radio op mute moet je toch de box iets voelen trillen in sportstand.



Gister ook de eerste keer de Launch Control maar even getest ;)
Terug op snelheid met volle Mégane IV Estate GT205 in Iron Blue

vincent1979

moet het geluid dan echt op mute staan?
Ik heb een megane IV GT-line en daar hoor ik ook geen verschil in.
Mss kan er iemand een filmpje maken en tonen hoe alles moet ingesteld zijn?
mvg vincent
 !-!
Mvg Vincent

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev