Advertenties


ACT reacties op de projecten topics DEEL 56

Gestart door Tedo, 6 september 2018, 13:27:59

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Tedo

Mooie achterspoiler Jonas. Wordt deze nog in kleur gespoten?

Elektronized

Daar bestaan nog twijfels over.  :q Ik vind het wel iets hebben op deze manier, het past ook wat in de Monaco GP stijl. Als ik de spoiler in het wit spuit, zou ik wel m'n dak zwart wrappen. Maar da's misschien iets voor volgende zomer.

Wel wil ik nog de rode RS gordels erin hebben en misschien ook de Trophy stickers op de zijkant, met opschrift "Monaco GP" ipv "Trophy-R".
- 1991 Renault Clio 1.4S 8v // Sloop
- 2001 Renault Clio 2 1.4 16v // Total Loss
- 2004 Renault Clio 2 1.6 16v // Total Loss
- 2011 Renault Mégane 3 1.4TCe Monaco GP

Yorick

Pakketjes incoming...  :play:
Op naar volgende week zaterdag!

Yorick

Morgen gaat het gebeuren! Flinke klus/sleuteldag @ Markelo.
06:15u in de auto richting Mark  Y Igor, Andre en Willem joinen ook.  :grin:

larsdijkstra

Megane 1 2.0 16v Aria Cabrio 2003, Laguna lll GT GrandTour 2.0 16v Turbo 2008. Ex: Megane 1 2.0 16v F7R hatchback 1999, 2x 19 16v

Roadkill (Michiel)

Slow&Low

Byebye WhattsApp, hello Telegram (same number, better app)

Een Renault is net zo betrouwbaar als de garage die het onderhoud doet!

mark

Nee groooooot onderhoud.  :D
DB riem en waterpomp, 2 aandrijf assen, remmen achter, een veerpoot en de rest

Z'n megane wordt morgen een stukje nieuwer zeg maar.  :D

Roadkill (Michiel)

Lekker hoor, succes allemaal, maar dat zal vast goed komen!
Slow&Low

Byebye WhattsApp, hello Telegram (same number, better app)

Een Renault is net zo betrouwbaar als de garage die het onderhoud doet!

Tedo


Felix

#69
@Juul, lastig te zien op de foto's waar het vandaan zou kunnen komen. Ik heb in ieder geval de indruk dat het van boven komt.
Wat je zou kunnen doen is het inlaatspruitstuk verwijderen en kijken of er wat olie bij het klepdeksel lekt. Dat wil bij de 1.6 nog wel eens voor komen, mischien heeft de 2.0 daar ook last van?
Je kan dan ook meteen zien of het via de achterzijde naar beneden gaat. Je hebt daar wel het uitlaatspruitstuk zitten.
Probeer anders eens te kijken of er iets lekt bij de koppakking aan de achterzijde onder het uitlaatspruitstuk.
Mocht het niet van boven komen dan zou ik ook de pakking van het carter even checken. Maar ik kan niet goed zien op de foto waar die zit.

mark

Als alles onder zit, kun je het beste gewoon alles goed schoon maken. En vervolgens een paar km gaan rijden.  ;)
Dan zijn de eerste olie sporen makkelijk te vinden.

juul

van de week ga ik eerst alles is schoonmaken en de steun vervangen.
De olie zit voornamelijk aan de rechterkant.
Daarna ga ik al jullie tips af en is zien of we het kunnen vinden.
Is wel wat lastig aangezien ik het op straat moet doen l-
Hopelijk geen al te dure reparatie want de geldboom is wel ff opgedroogd na een verbouwing.

Tedo

Leuk idee met die RS achterbumper, Mark.
Hier een donor van een HB.

mark

Liep al met dit idee voordat ik m'n hatch gekocht had 8)7 koste alleen ff wat tijd voordat ik een rs bumper kon bemachtigen. Heb inmiddels al een donorbumper gevonden, niet zo heel ver uit de buurt !-! Zaterdag ophalen als ze die nog hebben.

larsdijkstra

Megane 1 2.0 16v Aria Cabrio 2003, Laguna lll GT GrandTour 2.0 16v Turbo 2008. Ex: Megane 1 2.0 16v F7R hatchback 1999, 2x 19 16v

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev