Advertenties


Versterker power kabel

Gestart door Shikimori, 20 oktober 2018, 15:30:14

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Shikimori

Hoi allemaal.

Ik ben er nu al 2 weken mee bezig en heb alle audio kabels om mijn boxen en een sub aan te kunnen sluiten helemaal liggen en weg gewerkt. Maar wat ik ook doe ik kom nergens met de poer kabel door de firewall heen... bestuurders en pasasiers kant gehad. Ook bijna hele dashboard er afgeslueteld maar ik zie nergens echt een plek om er doorheen te komen. Iemand een idee? Ik hoor het graag!

Gr Guido

Shikimori

Laat maar het is voor elkaar :) alle speakers zijn bervangen en versterkt nu en een sub achter in de auto de power kabel uiteindelijk vie een ruber die er al zat aan de bestuurders kant achter het luchtfilterhuis er doorgeen gekregen.

Tris

Fijn dat het is gelukt. Ik zit zelf ook te denken aan het vervangen van mijn speakers, maar ik zou het fijn vinden als de stekkertjes plug-and-play zijn. Hoe ging dat voor jou? Ik meen ooit gelezen te hebben dat er van Renault een "upgrade" setje was, ik neem aan dat die zo zouden passen.
1.5 dCi EDC Bose estate 2016

Shikimori

Hoi Tris.

Ik heb elf voor het vervangen van de boxen geen andere stekkertjes hoeven kopen ik kon gewoon mee uit de voeten met wat er al lag :) wel heb je een opzet ring nodig voor de nieuwe boxen en die kun je dan gewoo  schroeven op de plek waar nu je oude boxen zitten. Enige vervelende aan het vervangen van je boxen is dat het voelt alsof je je deur moet slopen om het doorpaneelnlos te krijgen :)

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev